لیست بهترین برند چای ایرانی

در این محتوا قصد داریم لیست بهترین برند های چای ایرانی نظیر چای نورجعفری، چای احمد، دو غزال و... را به شما معرفی نماییم. پس تا انتها محتوا همراه ما باشید.

چای یکی از اصلی‌ترین نوشیدنی‌ها در کشور ایران بوده و در دیگر نقاط جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایرانی‌ها در مراسم‌های مختلف و در طول شبانه روز از این نوشیدنی خاص استفاده می‌کنند. برای بسیاری از این افراد خرید چای ایرانی از میان بهترین برندها و شرکت‌های تولید کننده اهمیت و ضرورت ویژه‌ای دارد.

چراکه از نظر آن‌ها چای ایرانی، دارای خواص و مزایای بسیار زیادی بوده و کیفیت و مرغوبیت آن مهم است. در این مقاله قصد داریم لیست بهترین چای‌های ایرانی را ارائه داده و برند آن‌ها را معرفی کنیم. پس اگر شما هم تمایل دارید با اسامی چای ایرانی آشنا شوید و یا بهترین چای سیاه را برای مصارف خود انتخاب و خریداری کنید با ما همراه باشید.

لیست بهترین چای‌های ایرانی

چای نور جعفری

از نظر بسیاری از افراد چای نور جعفری را می‌توان بهترین برند چای ایرانی به شمار آورد. این مجموعه یک کارخانه تولید و عرضه کننده چای لاهیجان بوده و تجربه بسیار بالایی هم در تولید و عرضه این محصولات در کشور ایران دارد.

تنوع بالای محصولات این مجموعه نیز باعث شده تا شما بتوانید نام این برند را در فهرست بهترین برندهای سازنده چای در کشور ایران مشاهده کنید. از جمله انواع چای تولید شده توسط این کارخانه می‌توان به چای سیاه و چای سبز اشاره‌ کرد.

لیست بهترین برند چای ایرانی

چای سیاه نور جعفری که یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات این کمپانی است، خود چندین نوع چای را در بر گرفته و شامل انواع چای قلم سنتی ویژه و یا چای قلمی ممتاز، چای شکسته درجه یک، چای شکسته ممتاز، چای شکسته زرین ممتاز و.... است.

به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات تولید و عرضه شده توسط این کارخانه، خریداران می‌توانند با دقت کافی انواع مختلف این محصولات را بررسی نموده و به انتخاب و خرید بهترین چای سیاه دست بزنند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده چای نور جعفری در لیست بهترین چای‌های ایرانی قرار بگیرد و محبوبیت فراوانی هم در میان مصرف کنندگان داشته باشد، کیفیت بالای آن است.

همان‌طور که می‌دانید چای سیاه لاهیجان یکی از باکیفیت‌ترین انواع چای ایرانی بوده و کارخانه نور جعفری سعی خود را به کار گرفته تا این محصول را با کیفیت بالا و مد نظر مشتریان به دست آن‌ها برساند. در واقع چای‌های سیاه تولید و عرضه شده در این کارخانه به طور کامل ارگانیک بود و در هیچ کدام از فرایند و مراحل تولید آن‌ها از کودهای شیمیایی و یا آفت‌کش‌های مضر استفاده نشده است.

لیست بهترین برند چای ایرانی

از سوی دیگر بوته چای در این کارخانه به صورت تراریخته ایجاد نشده و یا هیچ گونه تغییر ساختار ژنتیکی در آن صورت نگرفته است. پس با خرید چای نور جعفری و استفاده از آن نسبت به رنگ، بو و عطر خالص چای و سالم بودن آن اطمینان خاطر خواهید داشت.

برای خرید بی واسطه چای لاهیجان می‌توانید به سایت کارخانه نو جعفری به مراجعه کنید. برای مشاهده و خرید چای سیاه به سایت نورجعفری لاهیجان مراجعه نمایید.

چای شهرزاد

شهرزاد یکی دیگر از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده انواع چای در کشور ایران است. این مجموعه فعالیت خود را در از سال ۱۳۳۳ در ایران آغاز کرد و محصولات با کیفیت و استانداردی را روانه بازار مصرف نمود. به همین دلیل عده زیادی از افراد بر این باورند که شهرزاد بهترین برند چای ایرانی به شمار می‌رود.

با نوشیدن چای شهرزاد، عطر و طعم واقعی چای را تجربه خواهید کرد و از کیفیت آن هم خیالی آسوده خواهید داشت. از جمله انواع مختلف چای شهرزاد می‌توان به چای ارل گری، چای کله مورچه‌ای، چای دارجلینگ، چای آسام و... اشاره کرد.

هر کدام از انواع این محصولات از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار شده و در تنوعی از بسته بندی‌ها با وزن و حجم‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. پس شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی و میزان مصارف و نیازهای خود این چای را انتخاب و خریداری کنید.

چای رفاه

چای رفاه لاهیجان که به آن تیمن نیز گفته می‌شود به دلیل برخورداری از کیفیت و مرغوبیت بالا و عطر و طعم دلنشین، در لیست بهترین برند چای ایرانی جای می‌گیرد. این شرکت تولید کننده انواع چای سیاه و سبز، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده چای طبیعی در کشور ایران بوده و سابقه و تجربه بسیار بالایی هم در این زمینه دارد.

این مجموعه برای محصولات خود بسته بندی‌های جالب توجهی در نظر گرفته و استانداردهای ملی و پروانه بهداشت نیز دارد. اگر تمایل به خرید چای بهاره لاهیجان داشته و یا چای سیاه شکسته را برای خرید در نظر گرفته‌اید می‌توانید به این مجموعه سر بزنید و مطمئن باشید که محصولی ۱۰۰ درصد طبیعی را انتخاب و خریداری کرده‌اید.

چای احمد

چای احمد یکی دیگر از بهترین چای‌های ایرانی بوده که با توجه به استانداردهای کیفی و مورد نیاز تولید شده و دقت فراوانی به کار رفته تا این محصول یک چای با ویژگی‌های فوق العاده و مطابق میل و سلیقه ایرانیان باشد. چای احمد در بسته بندی‌های مناسبی جای گرفته و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. این محصول از مزارع خوب و باکیفیت برداشت شده و لذا نوشیدنی سالمی خواهد بود.

در واقع هدف از تاسیس این مجموعه تولید با کیفیت‌ترین چای و حفظ رضایت مشتریان است. این کمپانی به تولید انواع مختلف چای سیاه ساده و معطر، تی بگ، چای سبز و... اشتغال دارد. چای احمد در حال حاضر در هشت کشور تولید شده و به ۴۰ کشور عرضه می‌گردد. این محصول در بیش از ۷۰ کشور جهان طرفدار دارد.

چای طبیعت

نمی‌توان از لیست بهترین برند چای ایرانی صحبت کرد و بحثی از چای طبیعت به میان نیاورد. چراکه این محصول نیز در کشور ایران بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و یکی از انواع پر مصرف چای در سراسر جهان به شمار می‌رود.

چای طبیعت طی یک فرآیند بسیار طولانی و دقیق از باغداری تا تولید فراهم شده و کارشناسی‌های هوشمندانه‌ای به کار گرفته شده تا این چای در لیست بهترین چای‌های ایرانی جای بگیرد و مطابق با خواست و میل مشتریان باشد.

کارشناسان شرکت طبیعت سعی کرده‌اند بهترین و مرغوب‌ترین نوع چای را تولید کرده و آن را با عطر و طعمی واقعی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. از جمله انواع چای این شرکت می‌توان به چای سی تی سی کنیا، چای ایرانی طبیعت، چای ارل گری، چای بنفش، چای ماچا و... اشاره کرد که هر کدام در حجم و وزن‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

چای دوغزال

بدون شک یکی از بهترین چای‌های ایرانی، چای دوغزال است. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های برند اکبر برادرز محسوب می‌شود که اصالت سریلانکایی دارد. چای دوغزال بیش از ۵۰ سال سابقه حضور در غرب آسیا داشته و از بزرگترین مجموعه‌های صادر کننده چای سیلان به شمار می‌رود.

این شرکت فعالیت‌های زیادی را در حوزه تولید و تامین و عرضه چای انجام داده و محصولات آن در سراسر نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

محصولات دوغزال در کشورهای ایران و سریلانکا بسته بندی شده و در فرآیند تولید چای آن، استانداردها و موازین مورد نیاز در نظر گرفته شده‌اند. دوغزال تنوعی از محصولات را فراهم کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. از جمله انواع این محصولات می‌توان به چای سیاه، چای سبز، زعفران و... اشاره کرد.

پس اگر بخواهیم لیست بهترین برند های چای ایرانی را به شما معرفی نماییم، به ترتیب "چای نورجعفری" "چای شهرزاد"، "چای رفاه لاهیجان"، "چای احمد"، "چای دوغزال" می توان نام برد

کد خبر 661207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.