جشن امضای کتاب‌های کانون پرورش فکری برگزار می‌شود

هم‌زمان با پنجمین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراسم جشن امضای کتاب‌های کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان هم‌زمان با پنجمین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراسم جشن امضای کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در غرفه این نهاد فرهنگی برگزار خواهد شد.

در این مراسم محمد گودرزی‌دهریزی، جمال‌الدین اکرمی، لعیا (پروانه) شیرازی، مصطفی رحماندوست و مریم هاشم‌پور از نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان حضور خواهند داشت.

همچنین ۲۰۰ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان تهران و علاقه‌مندان در این جلسه حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند روز یکشنبه، بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به غرفه کانون پرورش فکری در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند. همچنین کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق وبگاه ketab.ir نیز به فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون پرورش فکری در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه هفت و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلای تهران قرار دارد.

کد خبر 661188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.