پرورش استعدادهای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند مورد توجه قرار گیرد

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: تربیت نیروی انسانی توانا و آموزش‌دیده و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند ضرورت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی هاشمی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در نشستی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مدارس همدل زمینه تحصیل رایگان دانش‌آموزان نیازمند ممتاز و با استعداد را در مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت تربیت نیروی انسانی توانا و آموزش‌دیده و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند، افزود: ۳۸۷ دانش‌آموز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری در ۱۰۵ مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان تحصیل می‌کنند که از تمام امکانات این مدارس از جمله خدمات آموزشی، رفاهی و ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری مسئولان آموزش‌وپرورش و مدیران این مدارس اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۹ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از خدمات حمایتی از جمله پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

هاشمی گفت: مردم نیکوکار استان چهارمحال‌وبختیاری می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمک به دیگران از هر طریقی ورزشی برای روح است، همان‌طور که ما انسان‌ها برای سلامت جسم‌مان تلاش می‌کنیم از غذای خوب و ورزش مناسب غافل نمی‌شویم باید به روحمان نیز توجه کنیم؛ کمک کردن به دیگران یکی از راه‌های جلا دادن روح است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: آرزوی بسیاری از خیران و افراد نیکوکار تغییر جامعه، رفع کردن مشکلات و مسائل شهروندان آن جامعه است، تحقیقات نشان داده که نه تنها افراد نیازمند از بخشش دیگران خوشنود می‌شوند که افراد نیکوکار نیز از کار خوبشان به همان اندازه سود می‌برند و از برکات مادی و معنوی آن بهره‌مند خواهند شد که لازمه حیات انسان است.

کد خبر 661176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.