پیگیری مشکلات اصفهان دراجلاس کمیسیون‌های شهرسازی/جام مولای‌عرشیان یک المپیک درون کشوری است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد می‌کنیم در کنار اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها، جلساتی برای رفع مشکلات اصفهان با مسئولان کشوری برگزار شود تا در کنار اجلاس دستاوردهای خوبی برای شهر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری اجلاس رؤسای کمیسیون‌های عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرهای کشور در اصفهان اظهار کرد: قرار است تعدادی از وزرا در این اجلاس حضور پیدا کنند، لذا پیشنهاد می‌شود در حاشیه اجلاس، جلسات اختصاصی برای رفع مشکلات و موضوعات اصفهان با مسئولان کشوری برگزار شود تا شاهد دستاوردهای خوبی برای شهر باشیم.

وی با بیان اینکه پس از حدود یک‌سال‌ونیم دغدغه و پیگیری، مسئول اداره بافت تاریخی در معاونت شهرسازی مشخص شد، ادامه داد: معاونت شهرسازی کارهای بر زمین‌مانده‌ای در بافت تاریخی دارد، در این راستا تاکید می‌شود به جای انجام برنامه‌های موازی، مشکلات بافت تاریخی را به صورت ریشه‌ای استخراج کنند و کارهای بر زمین‌مانده دنبال شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از معاونت ورزشی تفریحی شهرداری که در ماه مبارک رمضان با برگزاری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان یک المپیک درون‌کشوری برپا کرد، گفت: تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده و رشته‌های جام و جذب جوانان به‌ویژه دختران، قابل توجه بود که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه روز جمعه هفته گذشته شاهد برگزاری همایش ورزش پهلوانی در میدان امام (ره) بودیم، خاطرنشان کرد: اصفهان مهد ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است که با نام مولا علی (ع) عجین شده است، بنابراین برگزاری این همایش اقدامی ارزشمند بود.

کد خبر 661168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.