برگزاری مجمع سرخابی‌ها پس از پایان لیگ برتر و جام‌ حذفی

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان گفت: مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام‌ حذفی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود اینکه امروز دعوت‌نامه برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس به منظور «ترمیم و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره» این باشگاه منتشر شده اما بنابر اعلام معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان، در توافقی که دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد قبل از انتشار آگهی مجمع داشته‌اند، مقرر شد با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی لیگ برتر همچنین مراحل نهایی جام حذفی، با تنفس لازم، برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بعد از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی موکول شده است.

پولادگر همچنین خاطرنشان کرد که این تنفس در برگزاری مجامع به‌دلیل حفظ آرامش دو تیم در نظر گرفته شده اما بلافاصله پس از پایان فصل جاری فوتبال ایران، مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

پیش‌تر باوجود مخالفت وزارت ورزش‌وجوانان، آگهی دعوت به مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ روی کدال منتشر شد تا مشخص شود مخالفت‌ها با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است و این مجمع ساعت ۱۱ روز شنبه، سی‌ام اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. در این آگهی دستور جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس نیز انتخاب و ترمیم اعضای هیئت‌مدیره ذکر شده بود.

کد خبر 661158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.