نماینده شهرستان سامان تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام را پیگیری کند

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: از چندین سال پیش تاکنون پروژه‌های سامان نیمه‌کاره رها شده است که با توجه به مصوبه سفر رئیس‌جمهور، انتظار می‌رود نماینده شهرستان سامان در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبار آن پیگیری جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به پروژه‌هایی که در سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شده است، اظهار کرد: مهم‌ترین اهداف سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان رشد و توسعه استان است که با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که در استان وجود دارد، باید به‌صورت متوازن با استان‌های دیگر انجام گیرد.

وی افزود: در استان ما ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که تأثیر ملی و فراملی دارد و رئیس‌جمهور در سفر به این استان آن‌ها را از نزدیک بررسی و ارزیابی کرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: تمام پروژه‌هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و سال‌ها معطل مانده بود، تجمیع شد و پیش‌بینی منابع برای آن‌ها در نظر گرفته شد تا با عنایت دولت عدالت‌محور و عدالت‌پیشه به شکوفایی قابل قبولی در حوزه‌های مختلف برسد اما تاکنون تأمین اعتبار صورت نگرفته است.

وی گفت: از چندین سال پیش تاکنون پروژه‌های سامان نیمه‌کاره رها شده است که با توجه به مصوبه سفر ریاست‌جمهوری، انتظار می‌رود نماینده شهرستان سامان در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبار آن پیگیری جدی داشته باشد.

چهلگردی با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره یک و دو سامان مشکل آب دارد، اضافه کرد: با توجه به عبور خط لوله انتقال آب از تصفیه‌خانه شهر سامان به شهرکرد از مجاورت این شهرک‌ها که دارای یک منبع مشترک است، تأمین آب از خواسته‌های بحق صاحبان کارگاه‌های مستقر در شهرک‌ها است، همچنین رفع مشکلات شهرک صنعتی شماره یک شوراب صغیر و تسریع در راه‌اندازی شماره دو درخواست دیگر مردم این روستا است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه طرح‌های هادی روستایی این شهرستان نیز مشکلاتی دارد، تصریح کرد: طرح‌های هادی روستاهای شهر سامان به‌دلیل مخالفت شرکت آب منطقه‌ای مصوب نشده است و این مسئله مشکلاتی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نبود امکان کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی جدید، باید از ظرفیت‌های خیران برای پیشرفت شهر بهره برد، افزود: آرامستان جدید شهر سامان سال‌ها قبل راه‌اندازی شد اما امکانات زیرساختی مناسبی نداشت؛ با کمک خیران ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار حدود ۱۵۰ میلیون تومان احداث شد.

کد خبر 661150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.