برگزاری مسابقات جام رمضان در ۳۰ ناحیه استان / بسیج برنامه‌های مختلفی پیش‌رو دارد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان گفت: مسابقات جام رمضان در ۳۰ ناحیه برگزار شد و به پایان رسید. در مجموع ۳۱ هزار ۹۰۰ نفر در این مسابقات حضور پیدا کردند و در بخش آقایان رشته فوتسال و والیبال علاقه‌مندان بیشتری داشت. همچنین در بخش بانوان بازی‌های بومی محلی، تنیس، تنیس روی میز و دارت دنبال شد.

سرهنگ روح‌الله معظم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره برنامه‌های پیش روی سازمان تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: برنامه‌های ما در سال پیش رو برگزاری کلاس‌های مربیگری تئوری درجه دو و سه، ویژه بسیجیان نواحی مقاومت بسیج استان به تفکیک خواهران و برادران، کلاس‌های توانمندسازی مدیران پایگاه‌های استعدادیابی بسیج استان، کارگاه‌های آموزشی بازی‌های بومی و محلی همچون لیوان‌چینی و کوه‌پیمایی، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در رشته‌های بدنسازی، والیبال، آمادگی جسمانی، شنا و تیراندازی خواهد بود که رایزنی‌های آن انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، نشاط و معنویت ویژه بازی‌های بومی محلی به تفکیک خواهران و برادران در نواحی مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

برگزاری المپیادهای استعدادیابی در دستور کار است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مقاومت اصفهان با اشاره به سایر برنامه‌ها خاطرنشان کرد: برگزاری المپیاد استعدادیابی بسیج مقاومت اصفهان در رشته‌های تیراندازی، ووشو، تکواندو، جودو و کاراته، اعزام تیم‌های منتخب بسیج استان به مسابقات المپیاد بسیج کشور در بخش خواهران و برادران، اعزام تیم‌های منتخب به جشنواره‌های فرهنگی ورزشی بسیج کشور همچون جشنواره ورزش‌های بومی و شنا، برگزاری همایش‌های کوه‌نوردی و کوه‌گشت به مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری و رژه موتورسواران به مناسبت‌هایی همچون دهه مبارک فجر، هفته بسیج و دفاع مقدس، اعزام تیم‌های منتخب بسیج استان به صعودهای سراسری و برگزاری جشنواره‌های ورزشی ویژه اقشار همچون بسیج دانش‌آموزی، طلاب و عشایر است که هرسال مسابقات استانی آن در پنج رشته برگزار و مسابقات کشوری آن نیز دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تجلیل از نخبگان بسیج استان در برنامه‌های ما وجود دارد و این موارد عناوین مهم‌تری به شمار می‌رود که ورزش بسیج استان در سال جاری دنبال خواهد کرد.

باشگاه مقاومت در رشته‌های مختلف ورزشی تیم‌داری خواهد کرد

سرهنگ معظم در تشریح مسابقات جام رمضان و برنامه‌های باشگاه مقاومت نیز خاطرنشان کرد: تیم‌داری باشگاه مقاومت در رشته‌های مختلف ورزشی از برنامه‌های ما در سال جاری خواهد بود.

وی در پایان افزود: مسابقات جام رمضان در ۳۰ ناحیه برگزار شد و به پایان رسید. در مجموع ۳۱ هزار ۹۰۰ نفر در این مسابقات حضور پیدا کردند و در بخش مردان رشته فوتسال و والیبال علاقه‌مندان بیشتری داشت. همچنین در بخش خواهران بازی‌های بومی محلی، تنیس، تنیس روی میز و دارت دنبال شد.

کد خبر 661145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.