توسعه جاده‌های مواصلاتی برای پیشرفت چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: به‌منظور توسعه و پیشرفت استان ایجاد شهرک‌های کشاورزی، گلخانه‌ای و دامداری و همچنین موضوع گردشگری و سرمایه‌گذاری حائز اهمیت است که این موارد با توسعه جاده‌های مواصلاتی و ایجاد زیرساخت‌ها محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز_ یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه _ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به حضور اعضای کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: از پیگیری مطالبات مردمی و همکاری آنان تقدیر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان دیدارهای دوره‌ای را با اعضای شوراهای اسلامی استان‌ها در دستور کار قرار دهند، چراکه آنها منتخبان مردم هستند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه این استان صنعتی نیست، خاطرنشان کرد: به‌منظور توسعه و پیشرفت استان ایجاد شهرک‌های کشاورزی، گلخانه‌ای و دامداری و همچنین موضوع گردشگری و سرمایه‌گذاری حائز اهمیت است که این موارد با توسعه جاده‌های مواصلاتی، ایجاد زیرساخت‌ها، فراهم‌کردن مقدمات سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های هادی روستایی در بخش مرکزی خانمیرزا و بخش ارمند به‌ویژه دهستان جوانمردی با مشکل جدی مواجه شده است و مردم از بنیاد مسکن که متولی این حوزه است انتظار دارند ضمن بازدید میدانی، نسبت به رفع مشکلات و بازنگری طرح اقدام کنند.

ظرفیت‌های شورا محدود است

عبدالله صفیان، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ظرفیت‌های شورا محدود و توقعات زیاد است، گفت: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم همدلی را جایگزین کمبود ظرفیت‌ها کنند.

وی اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز یک نهاد غیردولتی در ایران است که با هدف ساخت مدرسه‌های جدید و بازسازی مدارس با همت خیران تاکنون اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است، البته انتظار می‌رود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موضوع را پیگیری کنند تا دولت سهم خود را در زمینه مدرسه‌سازی به موقع پرداخت کنند.

شهرک منظریه شهرکرد سال‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفت

فرشاد چراغپور، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر لزوم اختصاص چند دستگاه اتوبوس به سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر شهرکرد گفت: با توجه به اینکه شهرک منظریه شهرکرد سال‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته بود، ابتدای سال‌جاری مانور خدمت دستگاه‌های اجرایی در شهرک منظریه آغاز شد و مردم ناامید از رفع مشکلات را امیدوار کرد که این شهرک فراموش نشده است.

وی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های این شهرک اختصاص پیدا کرد و این شهرک به شهرداری شهرکرد برای ارائه خدمات واگذار شد که همت مسئولان به‌ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مردم این منطقه نیز ستودنی است.

کد خبر 661144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.