شهرداری خود را برای جشن قهرمانی سپاهان آماده کند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان آمادگی داشته باشند تا در صورت قهرمانی تیم سپاهان، جشن باشکوهی در شهر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در تذکر خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به ایستگاه پایانی می‌رسد، در این راستا امیدواریم نماینده شهر اصفهان بتواند به مقام قهرمانی برسد.

وی افزود: امیدواریم فدراسیون فوتبال به‌ویژه کمیته داوران و کمیته اخلاق نهایت دقت را در هفته پایانی داشته باشند، تا حقی از تیمی ضایع نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و باشگاه سپاهان انتظار می‌رود از این حق صیانت کنند و اجازه ندهند فوتبال از مسیر عدالت خارج شود.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم از طرف شهرداری اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان باید وجود داشته باشد تا در صورت قهرمانی سپاهان جشن باشکوهی برگزار شود، گفت: زاینده‌رود و سپاهان دو مؤلفه نشاط‌آفرین در اصفهان است، از سویی علاقه‌مندان به زاینده‌رود و سپاهان فقط متعلق به اصفهان نیستند و در پهنه کشور این دو عنصر هویتی هواداران و طرفداران زیادی دارند.

کد خبر 661137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.