بهره‌برداری از بیمارستان شهرستان بن اهتمام ویژه مسئولان را می‌خواهد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره‌برداری از بیمارستان محلی شهرستان بن در سفر رئیس جمهور تصویب شد، امیدواریم مسئولان امر در اجرای این مهم اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _ یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه _ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مسافت کم بین شهرستان بن و مرکز این استان اظهار کرد: کم بودن بعد مسافت مشکلاتی را برای این شهرستان ایجاد کرده است و امکانات آن‌گونه که باید برای این شهرستان در نظر گرفته نمی‌شود، گویا شهرستان بن از یاد مسئولان رفته است.

وی تاکید کرد: بهره‌برداری از بیمارستان محلی شهرستان بن در سفر رئیس جمهور تصویب شد که امیدواریم مسئولان امر در اجرای این پروژه مهم اهتمام داشته باشند، همچنین مشکل مالکیت گرداب بن و واگذاری آن به شهرداری باید رفع شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: سالن ورزشی یان چشمه که توسط نماینده شهرستان بن در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد تاکنون به بهره برداری نرسیده که می‌طلبد در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: می‌طلبد نسبت به مشکلات این شهرستان، مسئولان اقدام اساسی انجام دهند که بر همین اساس درخواست می‌شود شفاف‌سازی از بابت پیگیری اعتبار محرومیت زدایی از طرف نمایندگان مجلس انجام پذیرد.

بسیاری از شهرهای استان چهارمحال‌وبختیاری با وجود گستردگی و جمعیت بالا دارای معابر خاکی هستند

بسیاری از شهرهای چهارمحال‌وبختیاری معابر خاکی دارد

عطاالله حسین‌پورآقایی، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز با اشاره به میزان سرانه قیر تخصیصی به شهرها و روستا گفت: این سهمیه بر اساس جمعیت است، لذا پیشنهاد می‌شود بر اساس میزان سرانه معابر خاکی شهرها و روستا و همچنین تازه تأسیس آن شهر و یا روستا اختصاص یابد.

وی افزود: بسیاری از شهرهای استان چهارمحال‌وبختیاری با وجود گستردگی و جمعیت بالا دارای معابر خاکی هستند و نسبت به شهرهای کشور در محرومیت قرار دارند لذا می‌طلبد نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی استان‌ها طرح و یا لایحه‌ای را به منظور چگونگی تخصیص قیر به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشته باشند تا حق استان‌های محروم تضعیف نشود به گونه‌ای که شهرهایی که معابر خاکی نداشتند سهمیه قیر آن‌ها به شهرهای محروم کشور اختصاص پیدا کند تا توازن برقرار شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به معضل کمبود مدرسه با توجه به تعداد دانش‌آموزان به‌ویژه در شهرستان لردگان تاکید کرد: از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش بودجه ساخت مدارس و رفع مشکل قشر آینده هستیم، چراکه تاکنون مدارس زیادی باهمت خیران ساخته شده است اما شهرستان لردگان همچنان نیازمند همکاری این قشر فرهیخته است.

کد خبر 661136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.