امتیاز صنعت فرش حداد به هیئت فوتبال واگذار شد/ شاید یک روز دوباره به فوتبال ساحلی برگردیم

مالک باشگاه صنعت فرش حداد گفت:از خارج از استان اصفهان پیشنهادات خوبی داشتیم اما هدف ما تیم داری و حفظ سهمیه در اصفهان بود و باتوجه به اینکه هیئت فوتبال اصفهان اسپانسر خوبی در اختیار داشت با آن‌ها مذاکره کردیم و امیدوارم امروز در اولین بازی با تیم جدید نتیجه خوبی کسب کنند.

جلیل حداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اظهار کرد: از چند سال اخیر در پایین‌ترین سطح فوتبال اصفهان کار خود را آغاز کردیم و با مشکلاتی از قبیل زمین تمرین را مواجه بودیم. پیگیری‌هایی که داشتیم هیچکدام تا سال گذشته محقق نشد و یک سری هزینه‌های جانبی هم برای رفت و آمدهای خارج از باشگاه وجود داشت حتی در بازه زمانی فصل ۱۳۹۹_۱۴۰۰ مدتی در یزد بازی کردیم. به طور کلی شرایط تمرینی دشواری را پشت سر گذاشتیم و شرایط بدنی بازیکنان نیز افت می‌کرد که به همین دلیل آنچنان که باید و شاید برنامه‌ریزی هفت ساله ما نتیجه نداد.

برنامه هفت ساله ما به نتیجه نرسید

وی با بیان برنامه‌ریزی هفت ساله باشگاه صنعت فرش حداد عنوان کرد: هدف ما در برنامه هفت ساله، فعال سازی آکادمی‌ها و برگزاری مسابقات بین المللی در استان بود اما به دلیل نبود زمین این برنامه‌ها عقب افتاد و متاسفانه به آن نتیجه دلخواه دست پیدا نکردیم. خوشبختانه باشگاه حداد ملی پوش پرور بود و در تمامی رده‌ها نتایج خوبی برای استان اصفهان کسب کردیم و از تمامی کسانی که از لیگ استان تا لیگ برتر ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم دیگران ادامه دهنده راه فوتبال ساحلی استان اصفهان باشند.

شاکله اصلی تیم حفظ شده اما...

مالک باشگاه صنعت فرش حداد در تشریح واگذاری امتیاز این تیم به هیئت فوتبال خاطرنشان کرد: از خارج از استان پیشنهادات خوبی داشتیم اما هدف ما تیم داری و حفظ سهمیه در اصفهان بود و باتوجه به اینکه هیئت فوتبال اصفهان اسپانسر خوبی در اختیار داشت با آن‌ها مذاکره کردیم و امیدوارم امروز در اولین بازی با تیم جدید نتیجه خوبی کسب کنند. اما درخصوص تیم نیز تقریباً شاکله اصلی آن حفظ شده و بستگی به مدیریت جدید دارد که تغییراتی اعمال کند یا خیر هرچند که بازیکنان ملی پوش فراوانی تمایل به حضور در اصفهان دارند.

امتیاز صنعت فرش حداد به هیئت فوتبال واگذار شد/ شاید یک روز دوباره به فوتبال ساحلی برگردیم

فوتبال ساحلی ویترین باشگاه فرش حداد به شمار می‌رفت

وی با اشاره به قیمت واگذاری این‌تیم تصریح کرد: طی صحبتی که با هیئت کردیم معوقاتی که داشته‌ایم از مبلغ مورد نظر کسر می‌شود. اما با یک مبلغ مشخص و با تخفیفی که قائل شدیم آن را به هیئت فوتبال واگذار کردیم. باشگاه ما در رشته‌های مختلف فعال است اما فوتبال ساحلی ویترین باشگاه ما بود و اگر زمینی در سطح استان به دست ما برسد ممکن است بازهم دوباره در این حوزه تیم داری کنیم. درصورتی که دستگاه‌های مربوطه به وعده های خود عمل کنند باز هم وارد خواهیم شد چراکه هیچ حمایتی از ما نشد و حتی در این روزها که بحث واگذاری تیم مطرح شد هیچ تماسی از سوی متولیان ورزش صورت نگرفت که این واقعاً جای تاسف داشت.

فعلاً تیم جدید در تیران دیدار می‌کند

حداد در خصوص حمایت از بخش خصوصی خاطر نشان کرد: حمایت فقط مالی نیست و ما در بحث سخت افزاری مشکل داشتیم. شاید اگر همه دست به دست همه می‌دادند این مشکلات حل می‌شد. بازیکنان ما به لحاظ رفت و آمد بامشکل مواجه بودند و امیدوارم به وعده‌هایی که داده‌اند عمل شود و با حمایت مدیران استانی مشکل زمین نیز برطرف شود.

مالک باشگاه صنعت فرش حداد بااشاره به میزبانی در ناژوان عنوان کرد: بازی امروز در تیران برگزار می‌شود چراکه زمین ناژوان با مشکل نور و ماسه مواجه است اما به طور کلی باید بخش خصوصی روی این مسائل سرمایه گذاری کند. امیدوارم از بخش خصوصی حمایت شود چراکه هدف همه آن‌ها توسعه و ائتلای ورزش است و اگر ما بخواهیم به راحتی آن‌ها را از دست بدهیم با مشکل مواجه خواهیم بود. حتی باید به این اشاره کنم که حمایت‌ها با برگزاری جلسات بین دستگاهی نیز می‌تواند برطرف شود. در مدت اخیر تلاش بسیار زیادی برای حفظ سهمیه انجام دادیم چراکه سختی بسیار زیادی را تحمل کردیم و در نهایت امیدوارم از تیم‌هایی که با هزینه خود فعالیت می‌کنند حمایت لازم انجام بگیرد تا راحت قدم بردارند.

کد خبر 661061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.