الهلال به رکورد جالب‌توجه ۶۶ قهرمانی در تاریخ رسید! +عکس

الهلال عربستان پس از برتری مقابل الوحده و قهرمانی در جام‌حذفی، تعداد جام‌های خود در طول تاریخ را در مجموع به عدد ۶۶ رساند و از این حیث رکورد بزرگی ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ تیم‌های فوتبال الهلال و الوحده عربستان در چارچوب فینال رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ مقابل هم صف‌آرایی کردند و پس از تساوی یک بر یک در طول وقت‌های قانونی و اضافه، الهلال در ضربات‌پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ الوحده را شکست داد و به قهرمانی جام‌حذفی فوتبال عربستان رسید.

کهکشانی‌های عربستانی درحالی جام‌حذفی فصل ۲۰۲۳ این کشور را فتح کردند که حالا با این قهرمانی، به رکورد ویژه و جالب‌توجهی رسیدند. الهلال که پیش از این ۶۵ جام قهرمانی در طول تاریخ داشت حالا این عدد را به ۶۶ رساند تا بزرگی‌اش در فوتبال عربستان و آسیا را از حیث تعداد بالای جام در تورنمنت‌های متعدد به رخ حریفان خود در داخل عربستان و قاره‌کهن بکشد.

الهلال به رکورد جالب‌توجه ۶۶ قهرمانی در تاریخ رسید! +عکس

۱۸ قهرمانی در لیگ‌حرفه‌ای عربستان، چهار جام قهرمانی در لیگ‌قهرمانان آسیا، سه قهرمانی در جام‌حذفی عربستان، دو قهرمانی جام‌درجام آسیا، یکی در جام‌ولیعهد و یک قهرمانی در سوپرکاپ عربستان شاخص‌ترین قهرمانی‌های الهلال به‌شمار می‌رود و با احتساب سایر عناوین، با ۶۶ قهرمانی پرافتخارترین باشگاه عربستان است.

کد خبر 661025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.