لمپارد: اگر جای ستاره‌ها بودم، قطعا با چلسی قرارداد امضا می‌کردم‌

فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی، مدعی است که با وجود فصل بد این باشگاه، اگر جای ستاره‌ها بود، قطعا به چلسی می‌پیوست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال چلسی یک رقابت کابوس‌وار را پشت سر گذاشته است و در حال‌حاضر تنها با چهار بازی باقی مانده، در رده یازدهم لیگ‌برتر قرار دارد.

آبی‌ها نمی‌توانند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا شرکت کنند، چراکه شانسی برای قرارگرفتن در بین چهار تیم برتر پرمرلیگ ندارند. در نتیجه، آنها ممکن است فقط برای رسیدن به اهداف اصلی خود، در پنجره نقل و انتقالات تلاش کنند.

لمپارد در پاسخ به سوالی درباره شرکت در نقل و انتقالات، اصرار داشت که چلسی قدمت بزرگی دارد، زیرا خودش تعداد زیادی جام را در آنجا کسب کرده است. او گفت: "اگر من جای ستاره‌ها باشم، قطعاً با آبی‌ها قرارداد امضا می‌کنم. زمانی که ما یک تیم ششم یا هشتم جدولی بودیم، با چلسی قرارداد امضا کردم و اطلاع چندانی از اوضاع استمفوردبریج نداشتم، اما ۱۳ سال بعد که لندن را ترک کردم، با مدال‌ها و جام‌ها این اتفاق رخ داد. از آن زمان، تیم رو به جلو حرکت کرد، و به موفق ترین باشگاه در دوران مدرن لیگ‌برتر، تبدیل شد. چیزهای بسیار خوبی در مورد چلسی وجود دارد. این باشگاه، همیشه یک باشگاه موفق خواهد بود. واضح است که به دلیل ارتباطم با چلسی این را مسئله را می‌گویم، اما کاملاً به آن اعتقاد دارم."

انتظار می‌رود چلسی به زودی مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی دائمی و جدید خود منصوب کند، اگر آنها در پنجره نقل و انتقالات هزینه‌های هدفمندی انجام دهند، می‌توانند برای شروع فصل جدید لحظه شماری کنند و لذت ببرند.

چلسی امروز در لیگ‌برتر میزبان ناتینگهام فارست است، و سپس با منچسترسیتی، منچستریونایتد و نیوکاسل تا پایان فصل بازی خواهد کرد.

کد خبر 661011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.