خدمت شایسته و شبانه‌روزی، تنها راه پاسخ به مردم خیر است

امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت کار با اخلاص و ارزشمند اهدای خون توسط مردم گفت: نجات انسان‌ها از طریق اهدای خون امری والا است که ارزش آن قابل حساب نیست، بنابراین دولتمردان باید با همت مضاعف و شبانه‌روزی در جهت تسهیل فرایند دریافت خون اهدایی مردم اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و جمعی از معاونین سازمان انتقال خون استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های رؤسا و مدیران در عرصه‌های مختلف کشور، بازدید و سر زدن حضوری است، معتقدم اگر مسئولان در سطح کشور راه بیفتند، کشور راه می‌افتد.

وی دریافت اعتبارات و بودجه دولتی برای هر سازمان را نیازمند پیگیری و ممارست جدی دانست و افزود: با برنامه‌ریزی سالانه باید به دنبال بودجه لازم برای آن بود، همچنین سرکشی از بخش‌های مختلف یک سازمان و اداره از جمله وظایف مدیر لایق است و نباید مدیران نسبت به زیرمجموعه خود بی‌تفاوت باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اهمیت کار با اخلاص و ارزشمند اهدای خون توسط مردم خاطرنشان کرد: نجات انسان‌ها از طریق اهدای خون امری والا است که ارزش آن قابل حساب نیست، بنابراین دولتمردان و متولیان امر باید با همت مضاعف و شبانه‌روزی در جهت تسهیل فرایند دریافت خون اهدایی مردم اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کارهای بر زمین مانده بسیار و فقط نیازمند ذوق مدیران با همت و تسهیل بستر مشارکت مردم است که در سایه این امر مشکلات حل و فصل خواهد شد، همچنین اختصاص امکانات به‌روز، جدید و تمیز شایسته پذیرایی و خدمت به مردم اصفهان است و نباید در این عرصه کوتاهی کرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد یکی از شاخص‌های بی‌بدیل اصفهان را وجود خیرین نیک‌اندیش در عرصه‌های مختلف دینی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و فرهنگی برشمرد.

در ابتدای این جلسه نیز مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با بیان مجموعه اقدامات و سیاست‌های این سازمان اظهار کرد: ورود خیرین استان به عرصه کمک در امر ساخت‌وساز فضاهای مورد نیاز این سازمان بسیار شایسته است و تنها راه پاسخ مناسب به این امر خیرخواهانه، خدمت صادقانه و شبانه‌روزی خواهد بود.

وی افزود: درخواست داریم که سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان نسبت به افزایش اعتبارات و اختصاص امکانات به اداره کل انتقال خون استان نگاه بسیار ویژه‌ای متناسب با افق بلند خیرین نیک‌اندیش و مردم خیرخواه اصفهان داشته باشد.

کد خبر 660998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.