عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری ۹۵۰ قلاده سگ در گناوه تا آغاز وجین علف‌های هرز از سطح پارک‌های جنگلی سنندج و نصب ۳۳ تابلوی راهنمای مسیر در معابر شهر بانه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جمع‌آوری ۹۵۰ قلاده سگ سال گذشته در گناوه

عبدالرضا بدخشان، معاون خدمات شهری شهرداری گناوه از جمع‌آوری ۹۵۰ قلاده سگ به صورت زنده در سال گذشته خبر داد و گفت: کارگروه اجتماعی هر تصمیمی در خصوص سگ‌های بلاصاحب بگیرد، شهرداری آماده همکاری است.

بهره‌برداری از پروژه میدانگاه جهاد

عباس شعبانی، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح میدانگاه جهاد از احداث پنج ورودی مشابه میدانگاه جهاد با معماری ایرانی اسلامی خبر داد.

افزایش سرانه ورزشی قیدار از اولویت‌های ایجاد شهر بانشاط است

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار با اشاره به افتتاح اولین خانه کوهنورد زنجان در قیدار، اظهار کرد: معتقدیم افزایش سرانه ورزشی سطح شهر قیدار از اولویت‌های ایجاد شهری با نشاط است.

آغاز وجین علف‌های هرز از سطح پارک‌های جنگلی سنندج

علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف پیشگیری از وقوع آتش سوزی وجین علف‌های هرز از سطح پارک‌های جنگلی سنندج آغاز شد.

۳۳ تابلوی راهنمای مسیر در معابر شهر بانه نصب می‌شود

سروه قادرخانزاده، شهردار بانه گفت: با توجه به توسعه معابر شهر بانه و همچنین قدیمی شدن تابلوهای راهنمای مسیرهای شهری و تغییر برخی دسترسی‌ها در سال‌های اخیر، طراحی، ساخت و نصب ۳۳ تابلوی جدید راهنمای مسیر در ورودی‌های اصلی و معابر شهر بانه در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قرار گرفته است.

پیشرفت ۶۰ درصدی بهسازی میدان ولی‌عصر (عج) رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی عملیات ساماندهی و بهسازی میدان ولی‌عصر (عج) رفسنجان خبر داد.

عبور میلگرد از شانه کارگر جوان ساختمانی در گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از سقوط کارگر جوان بر روی میل‌گردهای ساختمانی در حال ساخت خبر داد.

بازسازی ۸۲ اتوبوس پایتخت

حمیدرضا عزیزی، مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: در گذشته ۴۲ دستگاه اتوبوس بازسازی شده را تحویل مناطق دادیم و با افزوده شدن ۴۰ دستگاه جدید، در مجموع ۸۲ اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان شده است.

کد خبر 660976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.