اتمام عملیات روکش مکانیزه آسفالت خیابان آزادگان

شهردار خمین گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت خیابان آزادگان با استفاده از هزار تن آسفالت به پایان رسید.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان خمین ادامه دارد، اظهار کرد: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت خیابان آزادگان شهر به اتمام رسیده است.

وی افزود: معابر و خیابان‌هایی که نیاز به بهسازی دارد در سطح شهر شناسایی می‌شود و بر اساس اولویت‌بندی عملیات عمرانی آنها در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: به منظور بهبود وضعیت نامناسب آسفالت، رفع چاله‌ها و خرابی‌های موجود در خیابان آزادگان، نسبت به تراش و روکش مکانیزه این خیابان اقدام شد.

احمدی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم خدمت‌رسانی منطبق با نیاز شهروندان باشد، تصریح کرد: شهرداری در راستای اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان آزادگان بیش از هزار تن آسفالت پخش کرده است، ۱۳ هزار و ۸۰۳ مترمربع روکش آسفالت نیز اجرایی شده و بیش از چهار تن قیر استفاده شده است.

وی گفت: شهرداری خمین به صورت مستمر و فعالانه عملیات مکانیزه روکش آسفالت معابر شهر را در دستور کار قرار داده است و به ترتیب اهمیت و اولویت آسفالت معابر، بلوارها و خیابان‌های شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان و در همسایگی شهرهای شازند، اراک، محلات، گلپایگان، الیگودرز، ازنا و در فاصله ۳۲۰ کیلومتری تهران واقع شده است.

کد خبر 660964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.