اردل آماده جذب سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت است

عضو شورای اسلامی شهرستان اردل با بیان اینکه این شهرستان آماده جذب سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت است، گفت: انتظار می‌رود علاوه بر توجه به گسترش کشاورزی، واحدهای صنعتی نیز در اردل مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سروش رئیسی امروز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار با رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه اکثر جاده‌های شهرستان اردل ایمنی لازم را ندارد و موجب ایجاد تصادف‌های گسترده در محورهای ارتباطی این شهرستان می‌شود، اظهار کرد: تونل‌های سد کارون چهار روشنایی ندارد و وزارت نیرو هنوز جاده‌ها را تحویل نداده است لذا مردم برای تردد از این مسیرها با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی افزود: بیمارستان امام رضا (ع) تنها بیمارستان شهرستان اردل است که جوابگوی جمعیت این شهرستان نیست و امکانات زیادی ندارد لذا بیشتر بیماران برای معالجه مجبور به مراجعه به مراکز درمانی در مرکز استان و یا استان‌های همجوار می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهرستان اردل تصریح کرد: توپوگرافی این شهرستان کوهستانی و از نعمت بالای آب برخوردار است، لذا انتظار می‌رود علاوه بر توجه به گسترش کشاورزی شهرستان، واحدهای صنعتی نیز در آن مستقر شود، زیرا شهرستان اردل آماده جذب سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت است.

رسیدگی مداوم به مشکلات ناوگان درون‌شهری ضروری است

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز در این جلسه با اشاره به لزوم رعایت عدالت و انصاف در توزیع اعتبارات اظهار کرد: به‌دلیل به‌روز رسانی نکردن آمار جمعیتی این شهر در مرکز آمار ایران از اعتبارات دولتی محروم است.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر نماد مردم سالاری دینی هستند، افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت و نظرات شوراهای اسلامی به مطالبات مردمی رسیدگی کنند و رفع مشکلات شهرها را در دستور کار قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به شوراها به‌عنوان کوچک‌ترین پارلمان محلی تصریح کرد: اعضای شورا به‌واسطه اینکه همیشه در حوزه انتخابیه ساکن هستند، به‌صورت مداوم در محله‌های مختلف شهرها حضور مستمر دارند و مشکلات مردم را از نزدیک ملاحظه و به مسئولان ذی‌ربط گزارش می‌دهند.

وی تاکید کرد: تأمین آب شرب پایدار، رسیدگی مداوم به مشکلات ناوگان درون شهری و برون شهری و تحقق مدیریت یکپارچه شهری ضروری است و باید در اولویت قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه داشتن ارتباط متقابل و هدفمند حوزه‌های علمیه با مدیریت شهری می‌تواند بر گسترش و تقویت زمینه‌های فرهنگی شهر تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و حمایت مدیریت شهری ششم شهرکرد و دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، در نظر داریم المان‌های جدید تمثال شهدای شهرکرد را طراحی و اجرا کنیم.

کد خبر 660957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.