قرارداد بازیکنان والیبال نجومی شده است/هدف گیتی‌پسند حضور در پلی‌آف لیگ‌ برتر والیبال

“تیم‌های صنعتی وارد والیبال شدند که بخش خصوصی توان رقابت‌ با آنها را ندارد. بازیکنان برای این فصل ۳۰ برابر بیشتر از فصل گذشته خود می‌خواهند. این قیمت‌ها حق بازیکن است، اما اگر شرایط همینطور پیش‌برود بخش خصوصی حذف می‌شود و فقط تیم‌های صنعتی می‌مانند که با یکدیگر رقابت کنند.“

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند فصل گذشته با صعود از لیگ دسته اول والیبال مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتروالیبال را به دست‌آورد. قرمزپوشان اصفهانی با هدایت سعید عقیلی و یک تیم جوان نتایجی فراتر از انتظار را به دست آوردند و در نهایت با مقام نهمی لیگ را تمام کردند و به نوعی به هدف خود که حفظ سهمیه در لیگ برتر بود رسیدند. مدیران گیتی‌پسند برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال قصد دارند جزو هشت تیم برتر باشند و به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها راه پیدا کنند، آن‌ها که در فصل نقل و انتقالات هستند علاوه بربازیکن، با جذب محمد حسین نجاتی کادرفنی خود را هم تقویت کردند.

محمد حسین نجاتی نجاتی سابقه عضویت در تیم‌های ملی والیبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران در کارنامه دارد و عضو تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی جهانی ۱۹۹۸ بود. وی سابقه سرمربیگری تیم‌های شقلاوه، اربیل و الشرطه عراق را دارد. در ادامه گفت‌وگوی خبرنگار ایمنا با محمد حسین نجاتی در خصوص تیم والیبال گیتی‌پسند، شهداب یزد و تیم ملی را مشاهده می‌کنید:

قرارداد بازیکنان والیبال نجومی شده/هدف گیتی‌پسند حضور در پلی‌آف لیگ‌ برتر والیبال است

عراق در والیبال پتانسیل خوبی دارد

عراق بازیکنانی با فیزیک بدنی خوب و پتانسیل بالا در والیبال دارد، اما از نظر امکانات ضعیف هستند و برای مثال دوتا از تیم‌های لیگ عراق آنالیزور دارند و شاید در آینده هم از نظر امکانات خوب شوند. مدت زیادی در عراق و در منطقه کردستان کار می‌کردم زیرا فرهنگ آن‌ها به ما نزدیک است و آنجا را دوست داشتم، سال گذشته که برای مسابقات آسیایی به تهران آمدم پیشنهاد از تیم‌های ایرانی داشتم، اما نمی‌خواستم بمانم و در نهایت به الشرطه که یکی از تیم‌های خوب عراق است اضافه شدم. در این تیم حضور داشتم که دوتیم تهرانی و گیتی‌پسند با من صحبت کردند و به دلیل اینکه تا به حال در اصفهان کار نکردم و دیدم این شهر زیبا صاحب ورزش است و در والیبال پتانسیل دارد، قبول کردم با این باشگاه همکاری کنم.

امکانات ایران و عراق قابل مقایسه نیست

ایران از نظر امکانات حرف اول را در منطقه می‌زند، از فصل گذشه مسئولین پیگیر بودند که همه سالن ها کف پوش مخصوص داشته باشند و همین موضوع سطح والیبال ما را بالا می‌آورد. جزو هشت تیم برتر دنیا هستیم و در لیگ جهانی بازی می‌کنیم که امکانات ماخیلی یبشتر از عراق است و اصلاً قابل مقایسه نیست.

قرارداد بازیکنان والیبال نجومی شده/هدف گیتی‌پسند حضور در پلی‌آف لیگ‌ برتر والیبال است

قراردادهای بازیکنان والیبال نجومی شده است

مدیران‌گیتی‌پسند برای والیبال هدف بزرگی را دنبال می‌کنند، حرفه ای هستند و برای فصل جدید قصد دارند به پلی‌آف صعود کنند، اما مربی برای نتیجه‌گیری به بازیکن خوب نیاز دارد. بازیکنان خوب هم با قیمت‌های نجومی به تیم‌های دیگر رفتند و درحال حاضر هشت تیم بسته شده‌اند. زمانی که با گیتی‌پسند صحبت کردم متوجه شدم قصد دارند تیمی برای اصفهان تشکیل دهند که در سال های آینده خودکفا شود و نتیجه بگیرد.

تیم‌های خصوصی توان رقابت با تیم‌های صنعتی را ندارند

با مدیران تیم والیبال شهداب یزد صحبت کردم، آن‌هاهم از وضعیت قیمت بازیکنان راضی نیستند. تیم های صنعتی وارد والیبال شدند که بخش خصوصی توان رقابت‌با آنها را ندارد. بازیکنان برای این فصل ۳۰ برابر بیشتر از فصل گذشته خود می‌خواهند. این قیمت‌ها حق بازیکن است، اما اگر شرایط همینطور پیش‌برود بخش خصوصی حذف می‌شود و فقط تیم‌های صنعتی می‌مانند که بایکدیگر رقابت کنند. جذب بازیکن را شروع کردیم، قرار داد تعدادی از بازیکنان سال گذشته تمدید شده و در بازار نقل و انتقالات هستیم. امیدوارم بازیکنانی که مد نظر سعید عقیلی سرمربی تیم هستند، جذب شوند.

گیتی‌پسند نسبت به هزینه‌ای که می‌کند، نتیجه هم می‌خواهد

گیتی‌پسند راه درستی را برای تیم‌داری پیش می‌برد، این باشگاه یک هزینه معقول در نظر گرفته و یک نتیجه نسبت به هزینه‌ای که انجام داده می‌خواهد و مانند سپاهان نیست که هزینه هنگفتی داشته باشد و تا نتیجه نگرفت به یک باره تیم را منحل کند. تابش مدیر توانایی است که کارهای زیادی برای سپاهان انجام داده و درحال حاضر در کنار عراقی‌زاده یکی از مدیران گیتی‌پسند محسوب می‌شود که نگاه خوبی به والیبال دارد و تاکید آن روی آکادمی و زیرسازی والیبال اصفهان است.

قرارداد بازیکنان والیبال نجومی شده/هدف گیتی‌پسند حضور در پلی‌آف لیگ‌ برتر والیبال است

مردم برای نتیجه‌گیری تیم ملی والیبال صبور باشند

انتخاب بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی، انتخاب خوبی است. از نسل طلایی والیبال ما که بازیکنانی مانند سعید معروف، امیرغفور و محمد موسوی در تیم ملی حضور داشتند فقط محمد موسوی مانده و پوست اندازی در کادرفنی و بازیکنان انجام شده که زمان می‌برد این تیم نتیجه بگیرد و مردم ما باید صبور باشند.

شهداب یزد قهرمان جام باشگاه‌های آسیا می‌شود

برای فصل ۱۴۰۰_۱۳۹۹ در شهداب مربی بودم، باشگاه خوبی است و درحال حاضر بازیکنان خوب تیم ملی را در اختیار دارد که فکرمی‌کنم در جام باشگاه های آسیا فینالیست می‌شود و درنهایت مقام قهرمانی را کسب کنند. میرحسینی بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، مدیر تیم‌های پایه این باشگاه است و آکادمی فعالی دارند که بیشتر بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان در شهداب بازی می‌کنند و هرسال از بازیکنان تیم های پایه در تیم بزرگسالان خود استفاده می‌کنند.

کد خبر 660918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.