۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
ستاره اینتر، به چلسی برمی‌گردد؟

روملو لوکاکو با سرمربی جدید چلسی مذاکراتی خواهد داشت تا بداند آیا جایی در برنامه‌های تاکتیکی پوچتینو برای فصل آینده خواهد داشت یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد قرضی روملو لوکاکو با اینتر، در تابستان امسال به پایان می‌رسد و رسانه ESPN گزارش داده که او به استمفوردبریج بازخواهد گشت و پس از دیدار با سرمربی دائمی بعدی، در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.

بنا بر گزارش‌ها، مائوریسیو پوچتینو به توافقی نزدیک شده است که او را به عنوان جانشین دائمی گراهام پاتر، که ماه گذشته برکنار شد، اعلام می‌کند. ماه گذشته گزارش شد که چلسی از لوکاکو خواهد پرسید که آیا او می‌خواهد برای بدست آوردن جایگاهش، با پوچتینو به عنوان مربی دیدار کند یا خیر، این درحالی است که باشگاه در حال بررسی گزینه‌هایی برای فروش است.

گفته می‌شود که لوکاکو آماده ماندن در ایتالیا است، اما اینتر قصد ندارد او را در پایان فصل به صورت دائمی به خدمت بگیرد. این مهاجم با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است، اما در هفته‌های اخیر، مقابل امپولی و رم گلزنی کرده و کمی دوباره احیا شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا پوچتینو می‌خواهد این مهاجم را حفظ کند یا او را کنار بگذارد، زیرا باشگاه لندنی تحت فشار قرار دارد و برای جمع‌آوری پول با کاهش حقوق تعدادی از اعضای تیم، تلاش می‌کند.

چلسی امروز در لیگ‌برتر به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود، و لوکاکو احتمالاً در ترکیب اینتر برای مصاف با با ساسولو در سری‌آ حضور خواهد داشت.

کد خبر 660910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.