۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
وزیر فرهنگ به نمایشگاه کتاب رفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سرزده در مصلای تهران ضمن بازدید از بخش‌های «ناشران عمومی» و «اطلاع رسانی» سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پای صحبت و دغدغه های اهالی فرهنگ و ادب و برخی بازدیدکنندگان نمایشگاه نشست.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی، عصر امروز _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ با حضور سرزده در محل برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بخش‌های مختلف جشنواره بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در غرفه‌های مختلف بخش ناشران عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌گویی صمیمانه با برخی ناشران و نویسندگان حاضر در غرفه‌ها پای دغدغه‌ها و مسائل مختلف اهالی فرهنگ و ادب نشست.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با حضور در بخش اطلاع‌رسانی نمایشگاه سی و چهارم در جریان آخرین روند اطلاع‌رسانی اخبار، رویدادها و برنامه‌های نمایشگاه سی و چهارم قرار گرفت.

اسماعیلی در حاشیه این بازدید با حضور در میان بازدیدکنندگان نمایشگاه، ضمن شنیدن نقطه نظرات علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی، پاسخگوی برخی سوالات و دغدغه‌های مخاطبان سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

گفتگو با ویژه برنامه نمایشگاه تلویزیون اینترنتی کتاب پایان بخش حضور سرزده وزیر فرهنگ از سومین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 660880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.