جبهه مقاومت به یک محور گسترده در منطقه تبدیل شده است

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه جبهه مقاومت امروز از یک نهال نوپا به یک محور گسترده در منطقه تبدیل شده است، گفت: اتاق فکر دشمنان نیز اقرار می‌کنند که بر خلاف گذشته که سلاح و تجهیزات را ملاک موفقیت می دانستند اکنون این موضوع به مقاومت تغییر کرده است.

به گزارش ایمنا، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ در چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و در جمع خانواده شهدای فاطمیون در مشهد با بیان اینکه شهدای فاطمیون هم مهاجر و هم مجاهد هستند، اظهار کرد: مردم مظلوم افغانستان همیشه مدافع اسلام بوده‌اند.

وی اضافه کرد: شهید ابوحامد، پرچمدار جبهه مقاومت فاطمیون و به معنای واقعی یک فرد عملیاتی بود و با یاری خواستن از حضرت فاطمه (س) سنگ بنای مجموعه فاطمیون را بنا کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: ده‌ها هزار جوان قهرمان افغانستان برای دفاع عزتمندانه از حرم اهل بیت (ع) اعلام آمادگی کرده و به طور جدی نیز تلاش دارند تا فرهنگ زندگی با عزت را به خارج از مرزهای خود انتقال دهند.

سردار قاآنی افزود: ای کاش شهید سلیمانی امروز در بین ما بود تا از رشادت‌های این جوانان فاطمیون تقدیر می‌کرد، اکنون این جریان علاوه بر دفاع از اسلام در حال پرورش جوانان غیور برای دفاع از اسلام و عزت دین است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم از شهید ابوحامد به معنای تکریم فاطمیون است، واژه مقاومت نه تنها برای دوستان انقلاب بلکه به اقرار دشمنان نیز رمز موفقیت است.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: واژه مقاومت با حضور شهدای مدافع حرم معنای دوباره گرفت و آرزوی امام (ره) که تحقق بسیج سراسری در جهان اسلام بود با شکل گیری این جریان‌ها و همچنین جبهه مقاومت در لبنان، یمن و سوریه رنگ واقعیت به خود گرفته است تا جایی که جریان‌های مقاومت در فلسطین و در برخی از روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند و رژیم اشغالگر را مستاصل کرده‌اند.

سردار قاآنی افزود: بازگو کردن این فداکاری‌ها و استمرار حمایت از شهدا نوعی قدردانی از آنها است، همسران شهدا علاوه بر همسر بودن، هم‌سنگران شهدا نیز بودند و امروز به برکت وجود فاطمیون مردم کشورمان احترام و تکریم خاصی به برادران افغانستانی دارند و امیدواریم آنها نیز در فرصت‌های مختلف با اتکای به خود، کشورشان را آباد کنند تا اتفاق‌های خوبی برای آنها رقم بخورد.

در پایان چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب "خاتون و قوماندان" از آن رونمایی شد.

کد خبر 660878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.