بهره‌برداری از طرح دفع آب‌های سطحی در آینده‌ای نزدیک

شهردار فلاورجان گفت: اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی با تخصیص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به طول یک کیلومتر در دست اجرا است.

محمدعلی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح دفع آب‌های سطحی در حاشیه خیابان جدیدالاحداث خط لوله در محله جمال‌آباد فلاورجان خبر داد و اظهار کرد: اجرای این پروژه، حدفاصل میدان جانبازان تا ساختمان پردیس در راستای دفع آب‌های سطحی گذرهای منتهی به خیابان خط لوله ضروری است.

وی افزود: به دنبال بارش‌های سال گذشته و نزول رحمت الهی، با توجه به آب‌گرفتگی زمین‌های همجوار خیابان جدیدالاحداث خط لوله و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، احداث آب‌رو برای دفع آب‌های سطحی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

شهردار فلاورجان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی با تخصیص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به طول یک کیلومتر از آخرین روزهای سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

عزیزی اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی را با احداث آب‌رو در طول مسیر خیابان جدیدالاحداث خط لوله میسر دانست و تصریح کرد: احداث آب‌رو با اجرای عملیات خاک‌برداری، تسطیح و رگلاژ، شیب‌بندی و کرم‌بندی، بتن‌ریزی (بتن مگر)، جدول‌گذاری (اجرای جداول پرسی پیش‌ساخته)، بندکشی، قالب‌بندی ضلع بیرونی جداول برای بتن‌ریزی ما هیچ در محل اجرای پروژه در حال انجام است.

وی ادامه داد: این نوید را به شهروندان ساکن محله جمال‌آباد و محل احداث پروژه دفع آب‌های سطحی می‌دهم که این طرح در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار فلاورجان گفت: شهروندان همچون گذشته در مسیر اجرای این طرح و سایر پروژه‌های عمرانی با شهرداری همراهی داشته باشند.

کد خبر 660787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.