مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری در اجرای طرح‌های عمرانی استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اعلام آمادگی و مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، مهران زینلیان اظهار کرد: روز گذشته_ بیستم اردیبهشت‌ماه، نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی افزود: این دیدار به توافقات امیدبخشی برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ترافیک استان با همکاری و مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری منجر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: از جمله موارد مطرح شده در این دیدار مشارکت و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در تکمیل قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان و محور اصفهان _ ایزدخواست بود که اعضا موافقت خود را نسبت به این همکاری اعلام کردند.

زینلیان با اشاره به ظرفیت استان در حوزه گردشگری و ضرورت تکمیل زیرساخت‌های این حوزه، تصریح کرد: احداث هتل پنج ستاره جهانگردی توسط صندوق بازنشستگی کشوری از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری مشارکت داوطلبانه خود را در طرح نهضت ملی مسکن استان اعلام کرده است، همچنین مقرر شد تسهیلاتی برای رفع مشکلات شرکت شیر پگاه اصفهان ارائه شود.

کد خبر 660667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.