۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
طعنه جالب آقای خاص به پاری‌سن‌ژرمن

ژوزه مورینیو با شنیدن خبرهایی مبنی بر تماس پاری سن ژرمن با او برای گرفتن جای کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی، طعنه جالبی به این باشگاه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موقعیت گالتیه در پی اس جی پس از حذف ناامیدکننده تیمش از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی به دست بایرن مونیخ، که انتظار این باشگاه را برای اولین کسب اولین جام اروپایی‌اش به باد داد، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. پاری سن ژرمن اما فعلاً، در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار دارد، اما بعید است که کسب این جام، این سرمربی را از خطر اخراج نجات دهد.

گزارش شده است که قهرمان فرانسه، قبلاً با مورینیو در مورد هدایت این تیم در تابستان تماس گرفته است، زیرا آنها به دنبال جذب مربی‌ای با درایت‌تر برای مدیریت تیم پر ستاره در پارک دو پرنس هستند. با این حال، سرمربی رم ادعا می‌کند که پیشنهادی به او نرسیده است. مورینیو به اسکای ایتالیا گفت: "اگر آنها تماس بگیرند، من را پیدا نخواهند کرد، تا این لحظه، من هرگز با آنها صحبت نکردم."

مورینیو اصرار دارد که می‌خواهد آخرین سال قراردادش با رم را پشت سر بگذارد، رمی که در حال‌حاضر برای اولین بازی نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن آماده می‌شود.

تیم PSG همچنین به یولیان ناگلزمن، سرمربی سابق بایرن‌مونیخ و زین الدین زیدان علاقه‌مند شده است، این باشگاه برای تابستانی با تغییرات بزرگ آماده می‌شود، که می‌تواند شامل جدایی لیونل‌مسی و نیمار باشد.

رم پنجشنبه شب داخل ورزشگاه المپیکو، در لیگ اروپا، از لورکوزن پذیرایی خواهد کرد.

کد خبر 660528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.