کدام مراکز درمان ناباروری استان اصفهان تحت پوشش بیمه است؟

‌مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: چهار مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان اصفهان وجود دارد که هر چهار مرکز، طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت است.

محمدحسین صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جزئیات پوشش بیمه‌ای درمان ناباروری در استان اصفهان اظهار کرد: به‌منظور اجرای سیاست‌های جمعیتی مقام معظم رهبری و افزایش نرخ جمعیت کشور، پوشش بیمه‌ای خدمات درمانی ناباروری در سال ۱۴۰۱ در سازمان بیمه سلامت اجرایی شد.

وی افزود: در حال حاضر این ظرفیت برای زوج‌های نابارور فراهم شده است تا در طول یک سال، از سه دوره خدمات درمان ناباروری در تعهد بیمه سلامت، با پوشش بیمه‌ای ۹۰ درصد تعرفه بخش دولتی در مراکز ناباروری دولتی و ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیردولتی در مراکز عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه‌ای استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: چهار مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان اصفهان وجود دارد که هر چهار مرکز، طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت است..

وی درباره مراکز درمان ناباروری در استان اصفهان، اضافه کرد: مرکز ناباروری حضرت مریم بیمارستان شهید بهشتی اصفهان و مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان دولتی است و مرکز ناباروری اصفهان در خیابان مشتاق و مرکز ناباروری بیمارستان میلاد به صورت خصوصی اداره می‌شود، تمام این مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت است.

صفاری خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، به ۱۱۰۰ بیمار دارای مشکل ناباروری در استان اصفهان، بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال پرداخت کرده که بیش از ۷۰ میلیارد ریال آن، مربوط به هزینه‌های دارو بوده است.

وی در خصوص شرط سنی استفاده از این شرایط بیمه‌ای اظهار کرد: شرط سنی بیمه سلامت برای پوشش درمان ناباروری، برای زوج‌های تا ۴۹ سال است و تعرفه‌های سال ۱۴۰۲ تاکنون اعلام نشده است. وبگاه bimehsalamatiranian.ir برای اطلاع از جزئیات طرح‌ها در دسترس عموم قرار دارد.

کد خبر 660527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.