توماس مولر خواهان جدایی از بایرن‌مونیخ!

گزارش‌ها حاکی از آن است که توماس مولر درحال بررسی گزینه جدایی از بایرن‌مونیخ در تابستان است، اما الیور کان، مدیر این باشگاه قول داده است که او را مجبور به ماندن در این تیم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماس مولر بازیکن ۳۳ ساله بایرن، در هفته‌های اخیر زیر نظر توماس توخل بازی‌های زیادی انجام نداده و فقط روی نیمکت قرار گرفته است. در همین حال، او مقابل منچسترسیتی در دو بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با وجود اینکه بایرن در جستجوی گل بود، تنها ۲۸ دقیقه به میدان رفت. این باعث شده است که مولر در فکر جدایی از بایرن در تابستان برای تجربه یک چالش جدید باشد. با این حال، اولیور کان می‌گوید که به برنده جام‌جهانی ۲۰۱۴، اجازه نخواهد داد بایرن را ترک کند زیرا او را همچنان مهاجم تیم می‌داند.

وقتی خبرنگار اسپرت بیلداز کان در مورد احتمال جدایی مولر سوال کرد، مدیر بایرن پاسخ داد: "این اتفاق نخواهد افتاد. اگر مولر به این نتیجه برسد، بدون هیچ شرطی با او صحبت خواهم کرد. توماس، آمادگی جسمانی خوبی دارد، هرگز مصدوم نشده و از شخصیت فوق‌العاده قوی برخوردار است. او برای کل تیم مهم است. مطمئن هستم که توماس بازی‌های بیشتری را برای ما انجام خواهد داد."

روزنامه بیلد گزارش داده است که مولر می‌خواهد حداقل تا سال ۲۰۲۴ به بازی کردن خود ادامه دهد و اگر زمان بازی او افزایش یابد، خوشحال خواهد شد که در بایرن بماند. با این حال، این مرد شوخ طبع، اکنون آماده انتقال به یک باشگاه اروپایی دیگر است که برای کسب جام‌ها رقابت کند. مولر همچنین پیشنهادهایی از MLS و عربستان‌سعودی دریافت کرده است، اما فعلاً مذاکرات رسمی را با هیچ باشگاهی آغاز نکرده است.

مولر امیدوار است که در چند هفته آینده، فرم بازی خود را بهبود بخشد. بایرن قرار است روز شنبه در بازی بعدی خود در بوندس‌لیگا، به مصاف شالکه برود.

کد خبر 660525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.