مدیران شهری و هیئت فوتبال درصدد حفظ سهمیه اصفهان در لیگ‌ برتر فوتبال‌ ساحلی

مدیران شهری و هیئت‌ فوتبال اصفهان با تلاش و پیگیری‌های خود به‌دنبال این هستند تا سهمیه لیگ‌ برتر فوتبال‌ ساحلی در استان اصفهان بماند، همچنین یک باشگاه نیز به‌عنوان جدی‌ترین گزینه خریدار امتیاز صنعت‌ فرش حداد اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه مالک تیم صنعت فرش حداد تصمیم گرفت دیگر در لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌داری نکند، طی دو سه هفته اخیر حواشی بسیاری مبنی‌بر خرید امتیاز این تیم از سوی یک باشگاه اصفهانی مطرح شد و دلسوزان ورزش استان اصفهان به‌دنبال این بودند تا با راضی‌کردن یک باشگاه، این سهمیه ارزشمند در استانی که مهد فوتبال ساحلی است، باقی بماند.

با وجود گذشت چند هفته و در شرایطی که فقط یک‌روز تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باقی مانده است، همچنان هیچ اتفاقی برای جابه‌جایی امتیاز رخ نداده است. لازم به‌ذکر است مشکلاتی که مانع توافقات مورد نیاز شده مسائل مالی همچنین زمین تمرین و بازی بوده است وگرنه باشگاه خواهان خرید این امتیاز در استان اصفهان وجود دارد.

از این‌رو طی روزهای اخیر، مدیران شهر و شورای اسلامی شهر اصفهان پای کار آمده‌اند و با تلاش‌هایی که انجام داده‌اند به‌دنبال این هستند تا تنها سهمیه استان در لیگ برتر فوتبال‌ساحلی بماند و با تصمیم‌های عجولانه و احساسی به خارج از اصفهان واگذار نشود. طبق اطلاعات ما، مدیران شهری برای برطرف‌کردن مشکل زمین ساحلی هم فکرهایی کرده‌اند و گفته می‌شود زمین‌ساحلی ناژوان را مهیای میزبانی خواهند کرد.

این درحالی است که زمین‌ساحلی ناژوان در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای از جمله کمبود ماسه، ناکافی‌بودن نور و خرابی فنس‌ها همراه بوده اما شهرداری اصفهان با توجه به قابلیت خوب آب‌وهوایی که منطقه ناژوان دارد و تماشاگران خوبی را هم می‌تواند برای مسابقات داشته باشد، اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا مجوز انجام بازی‌های لیگ در این زمین را از سمت فدراسیون فوتبال بگیرد.

هیئت فوتبال استان نیز در کنار شهرداری برای برطرف‌کردن این موانع هم‌قدم است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، سهمیه استان اصفهان در لیگ برتر فوتبال ساحلی به تیمی خارج از استان فروخته نخواهد شد. البته که فردا لیگ‌برتر به‌طور رسمی آغاز می‌شود و هنوز هیچ اقدامی برای حضور در این رقابت‌ها صورت نگرفته است. بنابراین حمایت و پیگیری مجدانه‌ای نیاز است تا چنانچه قرار باشد سهمیه به پادما یدک، به‌عنوان جدی‌ترین مشتری داخل اصفهان فروخته شود، زودتر مراحل مورد نیاز را پشت‌سر بگذارد و با حمایت مدیران شهری و اهالی ورزش پای با این رقابت‌ها بگذارد.

البته براساس شنیده‌ها باشگاه پادما یدک جدی‌ترین مشتری خرید امتیاز تیم فوتبال‌ساحلی صنعت فرش حداد است تا از سهمیه استان اصفهان در لیگ برتر دفاع کنند. همچنین طبق آخرین اخبار، باشگاه پادما برای خرید این امتیاز و حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی به‌طور رسمی اقدام کرده است. ضمن اینکه از یکی دو مشتری دیگر هم برای خرید این امتیاز یاد می‌شود که البته آنچنان جدی نیستند. باید دید در نهایت سهمیه تیم صنعت فرش حداد به کدام تیم فروخته خواهد شد یا مالک فرش حداد با توجه به فراهم شدن امکانات میزبانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا خیر.

کد خبر 660518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.