حسینی و حسرت لیگ پرحاشیه برای استقلال + عکس

به نظر می‌رسد دروازه‌بان آبی‌ها با وجود آمادگی کامل در تمرینات، هنوز هم حسرت امتیازهای از دست‌رفته استقلال را می‌خورد که بیشتر به دلیل حواشی مدیریتی در فصل جاری برای آنها رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، سی‌ام اردیبهشت‌ماه به پایان خواهد رسید و در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس با ۶۰ امتیاز اصلی‌ترین گزینه کسب عنوان قهرمانی به‌شمار می‌رود. سپاهان و استقلال نیز از جمله مدعیانی هستند که در صورت لغزش احتمالی قرمزپوشان در دو جدال پایانی شانس ایستادن روی سکوی قهرمانی را دارند.

اما آنچه به وضوح به چشم می‌خورد این است که شاگردان ساپینتو نسبت به طلایی‌پوشان شانس کمتری برای رسیدن به صدر جدول دارند، چراکه در دو تقابل پایانی لیگ باید به مصاف رقبایی همچون مس رفسنجان و تراکتور بروند و در عین حال چشم‌انتظار از دست دادن امتیاز توسط پرسپولیس و سپاهان باشند.

در هرحال آبی‌های پایتخت برخلاف لیگ گذشته در فصل جاری مسابقات با حواشی متعددی همچون خطر حذف از آسیا و محرومیت‌های پی‌درپی روبه‌رو شدند که تمرکز تیمی آن‌ها را با مشکل مواجه کرد. اما در این بین از اشتباهات فردی شاگردان ساپینتو نباید چشم‌پوشی کرد؛ یکی از بازیکنانی که در این فصل هجمه فراوانی به او وارد شد سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی پوش استقلال است زیرا در بعضی از رقابت‌های حساس و حیاتی خروج‌های ناموفق وی، سبب از دست دادن امتیاز توسط استقلال شده است.

به طور کلی حسینی در این فصل عملکرد نسبتاً مطلوبی از خود به نمایش گذاشت و ۱۲ کلین‌شیت را هم در کارنامه خود ثبت کرده است اما به دلیل از دست رفتن شانس قهرمانی برای آبی‌ها، این بازیکن نیز با انتقاد برخی از اهالی فوتبال مواجه شده است‌.

استقلال تهران روز گذشته تمرینات خود را در هوای بارانی دنبال کرد و در این بین دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال مدتی به تنهایی در کنار چارچوب دروازه قرار گرفت. به نظر می‌رسد حسینی قصد دارد فصل پرماجرای آبی‌ها را با آماری نسبتاً مطلوب به پایان برساند.

حسینی و حسرت لیگ پرحاشیه برای استقلال! +عکس

کد خبر 660516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.