نباید برای اعضای هیئت علمی از بابت حقوق و درآمد سقف تعیین کنیم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: نباید برای اعضای هیئت علمی از بابت حقوق و درآمد سقف تعیین کنیم و انتظار ما از کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی این است که نگاه ویژه‌ای به اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه داشته باشند.

به گزارش ایمنا، محمدعلی زلفی‌گل امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در نشست مشترک کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با روسای دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز اظهار کرد: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نگاه ویژه‌ای به اساتید داشته باشد.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در استان‌ها سنت بسیار حسنه‌ای است و امیدواریم این رویه در سایر استان‌ها نیز ادامه داشته باشد.

زلفی‌گل ادامه داد: نباید برای اعضای هیئت علمی از بابت حقوق و درآمد سقف تعیین کنیم و انتظار ما از کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی این است که نگاه ویژه‌ای به اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه داشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: ما در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها که در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد آیین‌نامه‌های مختلفی را به تصویب خواهیم رساند که امیدواریم خروجی این آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها موجب ارتقای وضعیت آموزش عالی کشور شود.

منبع: فارس

کد خبر 660484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.