آغاز عملیات اتصال کمربندی جنوبی شهر به قرچک

شهردار ورامین گفت: طرح احداث کمربندی جنوبی شهر و اتصال به قرچک، تابستان پیش‌رو عملیاتی خواهد شد.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات اتصال کمربندی جنوبی ورامین به قرچک در فصل تابستان خبر داد و اظهار کرد: حل موضوع ترافیک از اولویت‌های دوره ششم شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین است.

وی افزود: اتصال کمربندی جنوبی ورامین به کمربندی قرچک از مهم‌ترین طرح‌ها به منظور رفع مشکل ترافیک ورودی شهر ورامین است و در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به امضا رسیده است.

شهردار ورامین با بیان اینکه در فصل تابستان آغاز پروژه احداث کمربندی جنوبی شهر و اتصال به قرچک را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی شایسته و شبانه‌روزی از اهداف راهبردی این دوره از مدیریت شهری است.

مؤمنی تصریح کرد: شهرداری ورامین در راستای اجرای طرح بهداشت محله، شست‌وشو، رفت‌وروب و لایروبی انهار و جداول کانال‌های سرپوشیده و پاکسازی محله‌ای شهرک هوانیروز یک و دو، ۱۶ متری شهید گودرزی، مقواسازی، گلستان اول، شهید هاشمی‌نژاد، بلوار قائم و میدان کلاته همچنین لایروبی کانال‌های آب‌های سطحی بدلو و زیرگذر دوقلوی سیلو در سطح ناحیه دو حوزه خدمات شهری را انجام داده است.

وی اضافه کرد: عملیات عمرانی با اجرای جداول عرضی کهریزک، کوچه سینا، کاظم‌آباد و کوچه شهید دلیری توسط عوامل ناحیه دو حوزه خدمات شهری شهرداری ورامین اجرا شد.

کد خبر 660473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.