ادامه عملیات ساماندهی میدان ورودی شهر

شهردار عسگران گفت: عملیات اجرایی میدان ولایت واقع در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای مقابل ورودی اول شهر ادامه دارد، در این مرحله بلوک‌فرش دور میدان در حال تکمیل است و آماده‌سازی فضای سبز کناری و ساماندهی آن آغاز شده است.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در عسگران در دستور کار بوده و چند نقطه برای اجرای این طرح پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه طرح کاشت نهال در معابر شهری عسگران اجرا شده است، افزود: به منظور احیا و گسترش فضای سبز شهری، طرح کاشت نهال در سطح معابر و بلوارها توسط شهرداری آغاز شده است.

شهردار عسگران خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل کاشت نهال و لزوم افزایش سرانه فضای سبز شهری، طرح کاشت نهال در سطح معابر شهری و بلوارها انجام می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: در این طرح تلاش شده است از درختان بومی و محلی با توجه به تناسب این گونه‌ها با وضعیت اقلیمی منطقه برای گسترش فضای سبز استفاده و نوع درخت با توجه به عرض معبر، شبکه برق و بعضی ویژگی‌های دیگر توسط کارشناسان تعیین شود.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز و زیبایی منظر موجب کاهش آلودگی هوا و طراوت شهر نیز خواهد شد.

شهردار عسگران با بیان اینکه عملیات ساماندهی میدان ورودی شهر عسگران در حال اجرا است، گفت: عملیات اجرایی میدان ولایت واقع در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، مقابل ورودی اول شهر ادامه دارد.

گودرزی افزود: در این مرحله بلوک‌فرش دور میدان در حال تکمیل است و آماده‌سازی فضای سبز کناری و ساماندهی آن آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، عسگران مرکز بخش کرون و شهری در شهرستان تیران و کرون استان اصفهان است.

کد خبر 660466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.