همدلی مدیران دستگاه‌ها، نخستین گام پیشرفت شهرها است

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: با تشکیل جلسات متعدد سعی کردیم با ایجاد تعامل بین دستگاهی، ارتباط شهرداری با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای شهری و استانی را تقویت کنیم، چراکه همدلی مدیران دستگاه‌ها نخستین گام پیشرفت شهرها است.

علی‌اصغر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر می‌تواند بر عملکرد تمام دستگاه‌های فعال در حوزه شهری نظارت داشته باشد، البته این نهاد وظیفه پیگیری مشکلات مردم را بر عهده دارد.

وی افزود: شهرداری یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که مردم با خدمات آن در ارتباط هستند و بیشتر اقدامات و مصوبات شورای اسلامی شهر نیز در حوزه کاری مجموعه شهرداری است، از همین‌رو تعامل و همکاری این دو نهاد نقش مهمی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارد.

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت شهری تعامل خوبی در این زمینه شکل گرفته است و شهردار اراک و معاونان وی، انتقادهای درست اعضای پارلمان را می‌پذیرند و به آن عمل می‌کنند و من به ادامه این همکاری خوش‌بین هستم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر وظیفه سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریت شهری را بر عهده دارد و تمام تلاش ما در شورای ششم، ایجاد تعامل درون‌سازمانی در مجموعه شهرداری به‌منظور رفع مشکلات بوده است.

غفاری تصریح کرد: با تشکیل جلسات متعدد سعی کردیم با ایجاد تعامل بین دستگاهی، ارتباط شهرداری با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای شهری و استانی را تقویت کنیم، چراکه همدلی مدیران دستگاه‌ها نخستین گام پیشرفت شهرها است.

وی اظهار کرد: در پی این جلسات تفاهم‌نامه‌های خوبی امضا شده است که به توسعه و رشد شهری کمک خواهد کرد و امیدواریم از این طریق و به‌منظور ارتقای رفاه شهروندی مشکلات شهری را رفع کنیم.

کد خبر 660446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.