حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری از ۱۵ هزار دانش‌آموز

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری درباره حمایت از ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح استان چهارمحال و بختیاری، گفت: این دانش‌آموزان از خدمات حمایتی از جمله کمک‌هزینه‌های تحصیلی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در جمع معلمان مدرسه تیزهوشان فرزانگان شهرکرد با اشاره به نقش معلمان در تربیت انسان‌های آگاه به زمان، متفکر و آشنا با هویت ایرانی و اسلامی جهت ساخت ایران مقتدر اظهار کرد: دست‌یابی به این مهم نیازمند ایجاد تحول در خودمان است.

وی با اشاره به جایگاه شهید مطهری به عنوان یک نمونه انسان کامل و آگاه به زمان، افزود: با مطالعه زندگینامه او متوجه نقش و تأثیر معلم در جامعه خواهیم شد.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با تقدیر از کمک‌های معلمان به دانش‌آموزان نیازمند در سطح مدارس، خاطرنشان کرد: رویکرد این نهاد علاوه‌بر جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها میان نیازمندان، نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان و توسعه آن در جامعه است.

وی درباره حمایت از ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: این دانش‌آموزان از خدمات حمایتی از جمله کمک‌هزینه‌های تحصیلی برخوردار هستند.

محمدی تعداد فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت را نیز ۶۱۰۰ فرزند دانست و گفت: حامیان این فرزندان ماهیانه به صورت مستمر به حساب آن‌ها واریز کرده‌اند که در سال گذشته مجموع این ارقام به ۶۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری شبکه‌های مردمی کمیته امداد است، ادامه داد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

وی تاکید کرد: بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی، زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کند.

کد خبر 660421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.