ریزش بورس ادامه پیدا کرد / شاخص کل ۲۸ هزار واحد ریخت

شاخص کل بورس تهران امروز با کاهش ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی به عدد دو میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ رسید؛ نمادهای شستا، رمپنا و خودرو بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران امروز با کاهش ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی به عدد دو میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ رسید؛ نمادهای شستا، رمپنا و خودرو بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

پرتقاضاترین نماد نیز برای سومین روز متوالی نماد سپر بود، شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱۷ هزار و ۴۹۱ واحدی به عدد ۷۶۴ هزار و ۷۵۵ رسید. ارزش معاملات در محدوده ۱۳ هزار و ۵۹۵ میلیارد تومان بود که این نتیجه، حاصل حدود یک میلیون معامله و خریدوفروش بیش از ۱۹ میلیارد برگه سهم است که نسبت به روز گذشته بیش از شش میلیارد کاهش داشته، همچنین ارزش بازار به میزان هشت میلیون و ۴۱۹ هزار میلیارد تومان رقم خورد.

فرابورس امروز با کاهش ۲۷۷ و احدی، مقدار شاخص را روی عدد ۲۸ هزار و ۸۲۴ تثبیت کرد، در این بازار نمادهای وسپهر و زاگرس بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای صبا، هرمز و دی بیشترین تأثیر منفی را در بازار بر جای گذاشتند، ارزش بازار اول و دوم به مقدار یک میلیون و ۶۰۳ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه به مقدار ۴۸۷ هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران حدود ۱۰ میلیارد سهام و حق تقدم در قالب ۴۷۰ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان معامله کردند.

حجم و ارزش معاملات

حجم معاملات در بازار بورس: ۱۹ میلیارد ۳۷۷ میلیون سهام و سایر اوراق مالی

حجم معاملات در بازار فرابورس: ۹ میلیارد ۷۷۶ میلیون سهام، حق تقدم و سایر اوراق مالی

ارزش معاملات در بازار بورس: ۱۳ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان

ارزش معاملات در بازار فرابورس: ۲۹ هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان

بیشترین ارزش و بیشترین حجم معامله

بیشترین ارزش معامله: افران، خساپا، دارایکم

بیشترین حجم معامله: خساپا، شستا، خودرو

بیشترین افزایش قیمت و بیشترین کاهش قیمت

بیشترین افزایش قیمت: خنصیر، سکرما، فنوال

بیشترین کاهش قیمت: واتی، غشصفا

تعداد نمادهای مثبت و منفی

بازارها / ‏‬تعداد نماد نماد مثبت نماد منفی
بورس ۷۸ ۳۲۸
فرابورس ۱۱۱ ۲۱۰

کد خبر 660408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.