بیانیه گام دوم انقلاب سند بالادستی و راهبردی نظام است

مدیر موسسه فرصت ناب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سند بالادستی و راهبردی کلان نظام تا رسیدن به اهداف مشخص است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعباس رفیعی امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در همایش ملی تبیین و تحلیل کارآمدی جمهوری اسلامی با عنوان «از واقعیت‌ها تا بایدهای گام دوم»، در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سند بالادستی و راهبردی کلان نظام تا رسیدن به اهداف مشخص است.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران نظام باید تلاش کنند مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، ذهنیت جامعه را به ذهنیت رهبری و مطالبات معظم‌له نزدیک کنند، چرا که تاریخ به ما اثبات کرده هرکجا ذهنیت جامعه و ذهنیت رهبری از یکدیگر فاصله گرفته است زمینه بروز مشکلات و چالش‌ها فراهم شده است.

مدیر مؤسسه فرصت ناب با بیان اینکه برگزاری این همایش پس از گفت‌وگو با نهاد رهبری دانشگاه اصفهان و جلسات مشورتی و تصمیم‌سازی در سه مرحله طراحی شد، تصریح کرد: مرحله اول این همایش بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌هایی همراه بود، مرحله دوم نیز در اواسط سال ۱۴۰۱ برپا شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم همایش ملی تبیین و تحلیل کارآمدی جمهوری اسلامی امروز در حال برگزاری است، اضافه کرد: مجموعه مقالات در پایان همایش در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، در این راستا به دنبال آن هستیم که برگزاری همایش‌های آتی با رایزنی و هماهنگی با نهادهای فرهنگی شهر در سطح جامعه برگزار شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: تبیین، ترویج و بازگشایی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب از مأموریت‌های اصلی این مؤسسه است.

کد خبر 660404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.