نظر اسکالونی درمورد آینده لیونل مسی‌

سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرده است که لیونل‌مسی باید به تیمی برود، که پس از پاری‌سن‌ژرمن، احساس "راحتی" کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آینده مسی همچنان نامشخص است و قرارداد کاپیتان آرژانتینی با PSG در تابستان امسال به پایان می‌رسد. گزارش شده است که لئو، تصمیم به تمدید قرارداد با پاریسی‌ها ندارد و از الهلال عربستان اکنون به عنوان محتمل‌ترین مقصد او نام برده می‌شود.

اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته معتقد است مسی در هر جایی که تصمیم بگیرد فصل آینده فوتبال باشگاهی خود را بازی کند، باید "خوشحال" باشد تا بتواند با بهترین سطح، برای تیم ملی و باشگاهش بدرخشد.

اسکالونی به شبکه الکاس قطر گفت: "بگذارید او به جایی برود که با هم تیمی‌هایش و هواداران باشگاه احساس راحتی کند." این موضوع روی ما به عنوان یک تیم ملی تأثیری نمی‌گذارد، تا زمانی که مسی از بودن کنار تیم ملی خوشحال باشد، ما نیز از حضور لئو احساس خوشحالی می‌کنیم و به او نیاز داریم.

خبرگزاری AFP مدعی شد که انتقال مسی به خاورمیانه، یک "معامله تمام شده" است اما پدرش، خورخه مسی، با بیانیه‌ای رسمی در شبکه‌های اجتماعی خود، این خبر را رد کرد.

پس از اینکه گزارش شد مسی به علت سفر غبر مجاز به عربستان سعودی، توسط PSG حدود دو هفته محروم شده، او بالافاصله در فضای مجازی از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد و به تمرینات پاریسی‌ها بازگشت.

کد خبر 660390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.