جابه‌جایی طلایی در نیمکت پرسپولیس! +عکس‌

کادرفنی پرسپولیس با ایجاد تغییر در خط حمله به صدر جدول مسابقات رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران در فاصله دو هفته تا پایان فصل جاری رقابت‌ها با شصت امتیاز در جایگاه نخست جدول مسابقات قرار دارد. قرمز پوشان پایتخت در سال جدید روندی متفاوت‌تر در پیش گرفتند و همین مسئله سبب شد با لغزش کوچک سپاهان برابر ملوان، شاگردان گل محمدی از حریف اصفهانی خود پیشی بگیرند.

تحولات سرخ‌ها در موارد متفاوتی به ویژه تغییر رویه و اخلاق یحیی گل‌محمدی به چشم می‌خورد اما نکته قابل توجه در خصوص عملکرد پرسپولیس این است که کادرفنی این تیم از هفته بیست‌وششم تصمیم گرفت به رغم عملکرد مطلوب محمد عمری در ترکیب اصلی قرمزها، عیسی آل کثیر را که مدت‌ها از شرایط ایده آل فاصله گرفته بود در ترکیب اولیه خود قرار دهد و با توجه به عملکرد این بازیکن به نظر می‌رسد جابه‌جایی عمری و آل کثیر یک تصمیم مناسب و شاید طلایی هم بود.

اگرچه محمد عمری همچنان یکی از مهره های کارآمد پرسپولیس به شمار می‌رود اما تجربه کم این بازیکن در برخی مواقع نمی‌توانست گره گشای تیم گل‌محمدی باشد و شاید به همین دلیل کادرفنی سرخ‌ها پس از چندین مسابقه ترجیح داد عمری بار دیگر به عنوان یار تعویضی در ترکیب این تیم قرار بگیرد. در هرحال از هفته بیست‌وششم یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به جای وینگر جوان‌ خود باردیگر عیسی آل کثیر را در خط‌ حمله خود قرار دهد که گلزنی این بازیکن در شهرآورد پایتخت و البته برابر گل گهر در جام حذفی نشان می‌دهد تصمیم کادرفنی قرمز پوشان موثر بوده چراکه اگر گل‌های سه امتیازی آل کثیر نبود قرمزها همچنان باید برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کردند.

در هر حال به رغم اینکه محمد عمری درچند هفته اخیر به عنوان یار تعویضی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته است اما در صورت اثبات توانایی های خود می‌تواند در دو هفته پایانی مجدداً جایگاه خود در چینش اولیه قرمز پوشان را پیدا کند.

جابه‌جایی طلایی در نیمکت پرسپولیس! +عکس‌

کد خبر 660379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.