جزئیات اصلاح کاربری طبقات برج‌های دوقلوی شهرکرد اطلاع‌رسانی خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: جزئیات اصلاح کاربری طبقات برج‌های دوقلوی شهرداری این شهر به‌محض تعیین‌تکلیف و تصویب در کارگروه‌های تخصصی چهارمحال‌وبختیاری، به مردم مرکز استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: اعضای این شورا با پیشنهاد شهرداری این شهر به‌منظور اصلاح کاربری طبقات برج‌های دوقلو با رعایت جاذب سفر موافقت نکردند.

وی افزود: تعیین تکلیف، تکمیل و بهره‌برداری برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری در مرکز چهارمحال‌وبختیاری از خواسته‌های اصلی شهروندان و دغدغه‌های جدی مسئولان است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: جزئیات اصلاح کاربری طبقات برج‌های دوقلو شهرداری این شهر به‌محض تعیین تکلیف و تصویب در کارگروه‌های تخصصی چهارمحال‌وبختیاری به مردم مرکز استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تصویب اجرای طرح چاه‌های جذبی و احیای دشت شهرکرد و مهار آب‌های سطحی پروژه انتقال پساب از بهرام‌آباد به آن، به‌منظور آبیاری فضای سبز شهری را از جمله طرح‌های آبی شورای اسلامی این شهر دانست و گفت: بوروکراسی اداری مردم را در انجام امور شهری کلافه کرده است، بر این اساس واگذاری اختیارات کامل به مدیران مناطق دوگانه و سازمان‌های وابسته به‌منظور چابک‌سازی سیستم مدیریت شهری و کاهش بروکراسی اداری اجرا شد که لازمه آن مستقل‌سازی مناطق یک و دو شهرداری و سازمان‌های وابسته بود.

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید ماشین‌آلات راهسازی و خدمات شهری

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد نیز در این جلسه اظهار کرد: مسئولان شهرداری برای تسریع در روند تعیین تکلیف طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرکرد بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به‌منظور خرید ماشین‌آلات تخصصی دریافت می‌کند، افزود: این مبلغ برای خرید ماشین‌آلات تخصصی راهسازی و خدمات شهری دریافت و هزینه می‌شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: طرح برج‌های دوقلو یکی از پروژه‌های مهم مدیریت شهری در مرکز چهارمحال‌وبختیاری است که از سال ۱۳۸۹ ساخت آن آغاز شد و در حال حاضر تعیین تکلیف این طرح، خواسته مردم استان است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با هدف رونق شهر، رونق کسب و کار، شکل دادن به نمای زیبای شهری و نمادی از توسعه شهرکرد بنا شده است، خاطرنشان کرد: طرح برج‌های دوقلو در زمینی به مساحت حدود شش هزار مترمربع در ۲۶ طبقه اجرایی شد که واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه بوده است.

کد خبر 660366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.