اولین بازی لیورپول در فصل‌ آینده، به میزبانی آنفیلد برگزار نمی‌شود

تیم فوتبال لیورپول، بازی افتتاحیه فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۳ خود را در آنفیلد انجام نخواهد داد، یرا به دنبال تکمیل ساخت و ساز ورزشگاه آنفیلد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از دیلی میل، از آنجایی که لیورپول به دنبال نهایی کردن کار ساخت و ساز ورزشگاه آنفیلد است که ظرفیت آن را به بیش از ۶۱ هزار نفر خواهد رساند، این باشگاه از لیگ‌برتر درخواست کرده است که بازی افتتاحیه آنها برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ خارج از خانه برگزار شود.

کار بر روی افزایش ظرفیت ورزشگاه آنفیلد، در سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز شد و قرار است تابستان امسال تکمیل شود، اما باید آزمایش‌هایی روی توسعه آن انجام شود و ممکن است به کارهای بیشتری نیاز باشد. به منظور اجتناب از شرایطی که منجر به اختلال در کار ساخت و ساز آنها با شروع فصل جدید شود، قرمزها درخواست کرده‌اند که در هفته اول را خارج از خانه بازی کنند تا کمی وقت بخرند، درواقع برای اینکه که مطمئن شوند جایگاه‌ها تکمیل شده و آماده برگزاری بازی در موعد مقرر هستند.

پل کاتیل، رئیس پروژه بازسازی توضیح داد: "کارمان بسیار خوب پیش رفته است و ما باید تا پایان جولای آن را تکمیل کنیم، تا برای اولین بازی خانگی در فصل ۲۰۲۳-۲۴ آماده شود. ما درخواست کرده‌ایم که اولین بازی لیورپول، در خارج از خانه برگزار شود، اما هنوز جوابی داده نشده است، این یعنی، اولین بازی خانگی قرمزها در فصل جدید، نوزدهم یا بیستم آگوست است."

لیورپول در سال ۲۰۱۶ هنگام اتمام بازسازی جایگاه‌های ورزشگاه آنفیلد، رویکرد مشابهی را اتخاذ کرد تا از موقعیتی که مجبور به بازی در یک استادیوم ناتمام یا ورزشگاهی که هنوز به لحاظ ایمنی مورد تأیید واقع نشده بود، جلوگیری کند.

تیم یورگن کلوپ تا پایان فصل جاری یک روند پرتنش پیش رو دارد، آنها هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارند و می‌خواهند فصل آینده در ورزشگاهی مدرن و ۶۱ هزار نفر ظرفیت، به مصاف رقبا بروند.

کد خبر 660322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.