منچستریونایتد برای جذب مهاجم بنفیکا، رکورد نقل‌ و انتقالات خود را می‌شکند؟

منچستریونایتد می‌تواند در تابستان امسال بیشتر از مبلغی که به یوونتوس برای خرید پل پوگبا در سال ۲۰۱۶ پرداخت کرد، برای جذب گونکالو راموس از بنفیکا، هزینه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گزارش The Mirror، اریک تن‌هاخ درحال بررسی خرید ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون پوندی گونکالو راموس در تابستان امسال است. هت‌تریک این مهاجم در جام‌جهانی برای پرتغال و زدن ۱۷ گل در لیگ برای بنفیکا، او را به هدف اصلی شیاطین‌سرخ تبدیل کرده است و مالکان جدید می‌توانند این بازیکن را به عنوان یک خرید مهم، در اولدترافورد رونمایی کنند، به خصوص اگر آنها نتوانند هری کین را جذب کنند.

خط حمله تیم تن‌هاخ، در این فصل خیلی خوب نبوده و آنتونی مارسیال و ووت وهورست تنها مهاجمان نوک تیم بزرگسالان هستند. آنتونی و جیدون سانچو که نقش وینگر را بازی می‌کند نیز در مقاطعی با افت فرم، مواجه شده‌اند. انتظار می‌رود راموس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ برای منچستریونایتد به میدان برود، که زمان زیادی را برای جذب یک مهاجم سطح بالا صرف کرده است.

بنفیکا همچنان از فروش بازیکنان جوان خود سود هنگفتی به دست می‌آورد. این تیم، داروین نونز، انزو فرناندز و ژائو فلیکس را در مجموع صدها میلیون پوند در سال‌های اخیر به فروش رسانده است.

بنفیکا علی‌رغم اینکه دائماً در حال فروش ستاره‌های خود است، این قصل در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌ها، در رده دوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد. راموس سعی خواهد کرد با کمک به تیمش برای جبران ۴ امتیازی که از پورتو عقب است، دوره خود را در این باشگاه، با قهرمانی به پایان برساند.

کد خبر 660317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.