پیشرفت‌های کشور به صورت ملموس در معرض دید عموم قرار گیرد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: دشمنان ما با تصویرسازی غلط از واقعیت‌ها و پیشرفت‌های در خور توجه نظام، سعی در القای ناامیدی و یأس در جامعه دارند، لذا ما باید تلاش کنیم تا پیشرفت‌ها را به‌صورت ملموس و واقعی در معرض دید عموم قرار دهیم.‌

به گزارش ایمنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم اظهار کرد: آن چیزی که دغدغه تمام دلسوزان نظام و انقلاب است، عقب‌افتادگی‌هایی است که در سال‌های گذشته رخ داده و باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها با ادبیات مختلف موضوعات بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین را مطرح و مورد تأکید قرار داده‌اند، افزود: بخشی از جامعه ما به‌ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به داشته‌ها، ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های فراوان کشور ابهام دارند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نابود کردن کشور ما و سوریه‌سازی آن هستند، تصریح کرد: آن چیزی که به‌عنوان حقیقت و واقعیت باید تبیین شود، پیشرفت‌ها و توانمندی‌هایی است که نشان می‌دهد از خیلی کشورها جلوتر هستیم، کشور ما در بخش‌هایی که گرفتار نگاه اتکا به غرب شد، از قافله پیشرفت عقب ماند وگرنه نگاه انقلابی به موضوعات، موجب پیشرفت‌های اساسی در سطح بین‌الملل شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما با تصویرسازی غلط از واقعیت‌ها و پیشرفت‌های در خور توجه نظام، سعی در القا ناامیدی و یأس در جامعه دارند؛ لذا ما باید تلاش کنیم تا پیشرفت‌ها را به‌صورت ملموس و واقعی در معرض دید عموم قرار دهیم.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اهمیت موقعیت قم در کشور به لحاظ وجود حرم اهل بیت (ع) و حوزه‌های علمیه و نیز خاستگاه انقلاب، گفت: قم در مسیر تردد استان‌های بسیاری قرار دارد و نمایش عمومی دستاوردهای هوافضا می‌تواند گام مؤثری در شناساندن واقعیت‌های حال و گذشته کشور در بعد نظامی باشد.

وی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه تازه‌ترین دستاوردهای هوافضا از ۲۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر می‌تواند محلی باشد برای معرفی و مقایسه گذشته و حال پیشرفت‌های نظامی تا عموم مردم بخصوص نخبگان جامعه به صورت شهودی و ملموس در جریان پیشرفت‌های افتخارآمیز جوانان انقلابی کشور قرار بگیرند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: مهم این است که نسبت به توانمندی جوانان انقلابی باورپذیری داشته باشیم و بدون شک، برپایی اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از نمایشگاه دائمی برپا شده در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم می‌تواند گام بسیار مهمی در راستای جهاد تبیین و روشنگری نسبت به کارایی بالای نظام اسلامی داشته باشد.

منبع: فارس

کد خبر 660225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.