گیتی‌پسند ۲۵ _ مس کرمان ۳۰/شانس گیتی‌پسند برای حضور در پلی آف کم رنگ شد

تیم گیتی‌پسند در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مقابل مس کرمان به میدان رفت که بازی را با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند امروز _شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در هفته بیستم لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۴ درسالن سجادی مقابل صنعت مس کرمان صف آرایی کرد که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به نفع مس کرمان به پایان رسید.

نیمه اول: گل نخست این دیدار پس از دو دقیقه توسط مس کرمان به ثمر رسید، دوتیم پایاپای پیش می‌روند. گیتی‌پسند برای صعود بهپلی‌آف نیاز به پیروزی در این دیدار دارد، بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۳ بر ۳ برابر است، دروازه‌بان مس کرمان درون دروازه عملکرد تاثیرگذاری داشته است. بازی از سرعت بالایی دارد، هیچکدام از تیم ها اجازه نمی‌دهند اختلاف گل زیاد شود. بعد از ۱۵ دقیقه شاگردان شاه‌نشین دو گل اختلاف ایجاد کردند، دروازه‌بان گیتی‌پسند هم عملکرد خوبی درون دروازه از خود نشان داد تا بازی به تساوی کشیده شود. مس کرمان برای دومین بار در این دیدار جلو افتاد تا کیوان صادقی تایم استراحت درخواست کند، قرمزپوشان اصفهان اختلاف گل را کم کردند و در نهایت نیمه اول با تساوی ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید.

نیمه دوم: این نیمه هم با گلزنی مس کرمان آغاز شد، شاگردان شاه‌نشین اجازه نمی‌دهند بازیکنان گیتی‌پسند بازی را به تساویبکشانند. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به سود مس کرمان است، قرمزپوشان اصفهان در دقیقه ۱۵ بازی را به تساوی کشاندند. شاه‌نشین در حمله به صورت پاور پلی تیمش را بازی می‌دهد، بازهم اختلاف گل برای مس کرمان زیاد شد. دروازه‌بان دوم گیتی‌پسند که در نیمه دوم بازی به زمین آمد، عملکرد خوبی نداشت تا دوباره دروازه‌بان اول این تیم درون دروازه قرار بگیرد. در نهایت این دیدار بانتیجه ۳۰ بر ۲۵ به نفع مس کرمان به پایان رسید.

کد خبر 660203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.