جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی با مجوز سازمان انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان گفت: کامیون‌های حمل نخاله باید مجوز لازم را برای جمع‌آوری نخاله‌ها داشته باشد و شهرداری از تردد دستگاه‌های بدون مجوز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتقال ۳۰۰ تن نخاله ساختمانی به صورت روزانه از سطح شهر اظهار کرد: جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی باید به صورت استاندارد انجام شود.

وی افزود: تفکیک و جداسازی پسماندهای ساختمانی جزو مراحل مدیریت پسماند بوده و جمع‌آوری این نوع ضایعات نیازمند مدیریت جدی بر پایه استانداردهای صحیح است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان با بیان اینکه بعضی شهروندان ضایعات را به‌طور غیراصولی در اطراف شهر تخلیه می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمام ماشین‌آلات حمل نخاله‌های ساختمانی و عمرانی و دستگاه‌هایی که در طرح ساماندهی در سطح شهر فعالیت کنند، ملزم به نصب برچسب، آرم و GPS روی دستگاه خود هستند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رضایی با تاکید بر اینکه خودروهایی که به طور غیرمجاز اقدام به جمع‌آوری ضایعات کنند، توقیف خواهند شد، تاکید کرد: دستگاه‌های کامیون، تراکتور، لودر و بیل مکانیکی باید مجوز لازم را برای جمع‌آوری نخاله‌ها داشته باشند و سازمان مدیریت پسماند باید در جریان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: کامیون‌های بدون مجوز حق جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی را ندارند و از تردد آنها در سطح شهر جلوگیری می‌شود.

کد خبر 660198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.