کشف محموله ۲ میلیارد ریالی خشکبار قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۷۰۰ کیلوگرم گردو و بادام هندی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این اتوبوس ۷۰۰ کیلو خشکبار قاچاق شامل ۵۰۰ کیلو گردو و ۲۰۰ کیلو بادام هندی خارجی که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه ارزش محموله کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی مقابله با قاچاق کالا و ارز را عامل مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 660195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.