تکلیف ساختمان ایوان ری مشخص شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان ایوان ری تاکنون دو تا سه بار افتتاح شده است اما هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است و این موضوع باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز_ سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوچهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: همانگونه که باید نقایص را بیان و پیگیری کنیم، طبق فرمایشات مقام‌معظم رهبری باید کارهای انجام شده را نیز گزارش دهیم.

وی افزود: وظیفه داریم امید را در این دوران سخت که به واسطه دشمنی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان، بیش از پیش شکوفا کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: معتقد هستم که این گزارش‌ها که فعالیت‌های انجام شده در این دوره مدیریت شهری بوده نمونه‌ای از امیدآفرینی است هرچند که دیکته نانوشته غلط ندارد.

وی با بیان اینکه ساختمان ایوان ری تاکنون دو تا سه بار افتتاح شده است اما هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است، افزود: به صورت مکتوب و رسانه‌ای بارها خواسته شده که این موضوع را هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.

علوی با اشاره به بقعه بی بی شهربانو تصریح کرد: چندی پیش درباره خطر تخریب این بقیه تذکراتی دادم، در حال حاضر اقداماتی انجام شده است که باید نتیجه این روش‌ها را به اطلاع شهروندان برسانیم؛ پس از پیگیری‌های شورای اسلامی شهر تهران اتفاقات خوبی پیرامون کارخانه سیمان و اطراف بقعه بی بی شهربانو رخ داد.

وی گفت: در کمیته گردشگری و میراث فرهنگی تحرکات را دنبال و پیگیری کردیم، بنابراین تغییراتی در مدیریت کارخانه سیمان رخ داد و مدیریت جدید نگاه مثبت‌تری دارند که امیدوارم در حفظ و نگهداری اثر فرهنگی و معنوی که بخشی از هویت شهر تهران محسوب می‌شود، از هیچ تلاشی دریغ نشود.

علوی ادامه داد: اعتباراتی در حوزه میراث فرهنگی در شهر ری به دلیل نبود همکاری بعضی از مجموعه‌ها برگشت خورده است، بنابراین باید امسال پیگیری لازم انجام شود تا این اتفاق تکرار نشود.

کد خبر 660156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.