مشکل فاضلاب متروی تهران رفع شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از اقدامات ما اتصال فاضلاب مترو به سیستم فاضلاب شهری بود، گفت: سال گذشته اتصال فاضلاب مترو به فاضلاب شهری مورد بررسی قرار گرفت و ایستگاه هفت تیر به فاضلاب شهری متصل شد که ایستگاه‌های دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز_ سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوچهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید روز گذشته خود از متروی پایتخت، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر شهروندان تهرانی برای تردد از مترو استفاده می‌کنند، بنابراین یکی از پرترددترین وسیله حمل‌ ونقل عمومی است اما در حوزه دفع صحیح فاضلاب ایستگاه‌های مترو مشکلاتی وجود داشت به‌طوری که از چاه‌های جذبی یا از طریق انتقال مخازن جمع‌آوری به نقاط دیگر موضوع دفع فاضلاب انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما اتصال فاضلاب مترو به سیستم فاضلاب شهری بود، افزود: سال گذشته اتصال فاضلاب مترو به فاضلاب شهری مورد بررسی قرار گرفت و ایستگاه هفت تیر به فاضلاب شهری متصل شد که ایستگاه‌های دیگر نیز در دست اقدام است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شبکه فاضلاب شهری باید در نزدیکی ایستگاه شرایط لازم را برای اتصال داشته باشد.

میثم مظفر، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در طی تذکری اظهار کرد: اجرای طرح رصد در محلات پایتخت با توجه به اقدامات فنی و کارشناسی انجام شده است.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با حضور در محلات و گفت‌وگو با معتمدان و کنشگران فعال مدیریت شهری سه هزار موضوع را با توجه به خواسته‌های شهروندان و برای رفع مشکلات محلات با عنوان پروژه‌های توسعه محلی مورد بررسی قرار دادند و در این راستا ۱۷۰۰ پروژه در بودجه سال گذشته شهرداری پایتخت قرار گرفت که شورای اسلامی شهر تهران آنها را تصویب کرد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح رصد در کمیسیون برنامه و بودجه با تلاش مدیران شهرداری، خواسته‌های شهروندان در محلات و پیگیری‌های دبیرخانه، با توجه به آمار و اطلاعات که در سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هزار پروژه توسعه محلی در سال گذشته به اتمام رسید، افزود: پروژه‌های توسعه محلی به عنوان پروژه‌های کوچک مقیاس در آخرین سال فعالیت شورا و شهرداری در دوره قبل در سال ۱۳۹۹ پیشرفت ۲۰ درصدی داشته است.

کد خبر 660135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.