تامین انرژی تجدیدپذیر و مقرون‌به‌صرفه در کالیفرنیا

ساکنان منطقه سان لوئیس اوبیسپو در ایالت کالیفرنیای آمریکا به‌زودی از انرژی تجدیدپذیر و مقرون‌به‌صرفه در منازل خود بهره خواهند برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران سان لوئیس اوبیسپو قراردادی را با یکی از کمپانی‌های برق آمریکایی امضا کرده‌اند که بر اساس آن قرار است از این پس، شهروندان از انرژی پاک و پایدار برای مصارف خود بهره گیرند. در این راستا، کمپانی آمریکایی قابلیت ذخیره انرژی خورشیدی و مدیریت سیستم‌های نیرو را به روش هوشمند برای منازل مسکونی همچنین مراکز کسب‌وکار کوچک سراسر شهر فراهم خواهد آورد که به دنبال آن، نه‌تنها شهروندان از الکتریسیته پاک در محل سکونت خود بهره خواهند گرفت، بلکه هزینه مصرف انرژی برای آن‌ها نیز صفر خواهد شد.

تامین انرژی تجدیدپذیر و مقرون‌به‌صرفه در کالیفرنیا

طرح خرید نیرو

تمام شهروندان سان لوئیس اوبیسپو به‌زودی برای تمام تجهیزات الکترونیکی خود به الکتریسیته تجدیدپذیر دسترسی پیدا خواهند کرد که این امر به سهم خود وقوع خطرات احتمالی ناشی از برق را از شبکه‌های تأمین الکتریسیته نامطمئن به حداقل خواهد رساند. مدیران شهر کالیفرنیایی با هدف تحقق انتشار صفر کربن تا سال ۲۰۳۵ اقدام به اعمال این استراتژی کرده‌اند، ضمن این‌که کاهش هزینه‌های شهروندان را از این طریق، بسیار حائز اهمیت دانسته‌اند. همچنین این افراد امیدوار هستند که کاهش انتشار گازهای آلاینده ناشی از مصرف الکتریسیته شهری، نیاز به پیاده‌سازی سایر استراتژی‌های مربوط به تغییرات اقلیمی را به حداقل برساند و به دنبال آن، تخصیص بودجه برای این رویکردها را کاهش دهد.

در این راستا، کمپانی تولید الکتریسیته طرف قرارداد ادعا کرده است که تمام تجهیزات لازم برای جذب نور خورشید نظیر باتری‌ها، نرم‌افزارهای تخصصی و پنل‌های خورشیدی را در منازل مسکونی و مراکز کسب‌وکار کوچک نصب خواهد کرد تا در زمان نیاز از طریق جذب نور خورشید مضاعف، به ذخیره الکتریسیته تجدیدپذیر کمک کند.

جالب است بدانید که تمام مالکان ساختمان‌های مسکونی شهر، صرف نظر از وضعیت مالی و درآمد خود می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و پس از نصب تجهیزات ارائه شده، هیچ هزینه‌ای را برای مصرف برق پرداخت نکنند.

تامین انرژی تجدیدپذیر و مقرون‌به‌صرفه در کالیفرنیا

کد خبر 660126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.