یاران طارمی همچنان در تعقیب بنفیکای صدرنشین

تیم فوتبال پورتو با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل آروکا، همچنان چهار امتیاز از بنفیکا کمتر دارد و منتظر لغزش این تیم است تا به صدر جدول برسد و از عنوان قهرمانی‌ خود دفاع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ برابر آروکا قرار گرفت؛ این دیدار در چارچوب هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال ده‌آروکا و با قضاوت ژوآئو پدرو مینهیرو برگزار شد و شاگردان سرجیو کونسیسائو به پیروزی خفیف و اقتصادی یک بر صفر رسیدند.

پورتویی‌ها به‌وسیله ایوان مارکانو در دقیقه ۴۴ نیمه اول به گل رسیدند و تا پایان بدون ردوبدل‌شدن گل‌های بیشتر میان دو تیم، سه امتیاز ارزشمند به‌حساب اژدهای پرتغال واریز شد. در این بازی مهدی طارمی ۸۷ دقیقه برای پورتو بازی کرد و امتیاز متوسط ۷.۰ را گرفت‌؛ طارمی چهار شوت زد که فقط یکی از آنان در چارچوب دروازه آروکا بود.

حالا پورتو با بیست‌وچهارمین پیروزی خود در فصل جاری پس از بنفیکای صدرنشین که ۸۰ امتیازی است، ۷۶ امتیاز دارد و در فاصله فقط سه‌هفته مانده به پایان لیگ برتر ۲۳-۲۰۲۲ پرتغال، منتظر امتیاز از دست دادن و توقف بنفیکا است تا بتواند از قهرمانی خود در فصل گذشته دفاع کند؛ البته با توجه به فرم بنفیکا و فاصله چهار امتیازی، شانس پورتو کم است و باید دست به دامن معجزه شود.

بازی‌های رقیب اصلی پورتو در این سه هفته نیز بسیار دشوار است؛ بنفیکا در سه بازی آتی خود باید به‌ترتیب در برابر پورتیموننزه، اسپورتینگ لیسبون و سانتاکلارا قرار بگیرد و در طرف مقابل، کاساپیا به‌همراه فامالیکائو و ویتوریاگیمارش حریفان پورتو هستند. چنانچه بنفیکا از سه بازی باقی‌مانده خود دو برد کسب کند یا یک پیروزی به‌همراه دو تساوی داشته باشد، بدون توجه به نتایج پورتو قهرمان خواهد شد.

کد خبر 660079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.