خلق یک رکورد شگفت‌انگیز توسط فولام، اورتون و ناتینگهام فارست در انگلیس

روز دوشنبه گذشته، سه بازی در لیگ‌برتر فوتبال انگلیس برگزار شد و در اتفاقی جالب تعداد ۲۱ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.

به گزارش خبرنگار، روز دوشنبه گل‌های زیادی در هفته سی و پنجم لیگ‌برتر انگلیس به ثمر رسید، زیرا شش تیم، ۲۱ گل به ثمر رساندند و رکورد جدیدی را برای یک روز با برگزاری تنها ۳ بازی پیرمیرلیگ ثبت کردند.

فولام کار را با پیروزی ۵ بر سه مقابل لستر آغاز کرد، درحالی که اورتون با شکست ۵ بر یک برایتون به این روند ادامه داد. در آخرین بازی روز دوشنبه گذشته، شاهد بودیم که ناتینگهام فارست در یک بازی هیجانی در ورزشگاه سیتی گراوند، با نتیجه ۴ بر سه ساوتهمپتون را شکست داد.

نتایج به این معنی است که ساوتهمپتون در آستانه سقوط قرار دارد. قدیس‌ها باید تمام بازی‌های باقی‌مانده خود را ببرند، و امیدوارند اگر می‌خواهند در لیگ‌برتر بمانند، نتایج در جاهای دیگر به نفع آنها باشد. در بازی‌های دیگر، اورتون با یک پیروزی خیره‌کننده در برابر برایتون، از منطقه سقوط خارج شده است. ناتینگهام فارست نیز از این منطقه رهایی یافته و حالا لستر و لیدز در کنار ساوتهمپتون در منطقه خطر سقوط قرار گرفته‌اند.

لیگ‌برتر فوتبال انگیس مجدداً با چند بازی جذاب با حضور تیم‌های بالا و پایین جدول، از سر گرفته خواهد شد. تیم منچسترسیتی به مصاف اورتون می‌رود، چلسی در مقابل ناتینگهام فارست قرار خواهد گرفت، لستر میزبان لیورپول است و آرسنال با برایتون دیدار می‌کند.

کد خبر 660062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.