بیروت لبنان جزو تیم‌های قدرتمند منطقه است / حضور در تیم ملی بسکتبال؟ با من صحبتی نشده است!

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: تا این لحظه فدراسیون در رابطه با سرمربیگری تیم ملی با من صحبتی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در مرحله پلی‌آف رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا در شرایطی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که گرگانی‌ها بازی اول را در حضور هواداران پرشور خود با نتیجه ۹۱ بر ۷۲ به پایان رساندند. این درحالی است که ذوبی‌ها برای بازی دوم انگیزه بالایی داشتند تا بتوانند با کسب پیروزی در این دیدار کار را به بازی سوم بکشانند اما گاندوها این دیدار را نیز با نتیجه ۸۶ بر ۸۱ به حریف واگذار کردند تا نماینده گرگان در فینال این رقابت‌ها رقیب الریاض لبنان شود و ذوب‌آهن برای کسب مقام سومی مقابل بیروت لبنان قرار گیرد. از طرف دیگر شاگردان کوهیان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال حریف کاله شدند که در بازی اول با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ پیروز شدند، اما در بازی دوم با نتیجه ۸۲ بر ۷۳ شکست خوردند تا کار به بازی سوم کشیده شود.

بیروت جزو تیم‌های قدرتمند منطقه است

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره بازی با بیروت لبنان در چارچوب رقابت‌های غرب آسیا، اظهار کرد: چهارشنبه مقابل بیروت به میدان خواهیم رفت که بازی بسیار دشواری است، تیم بیروت جزو تیم‌های قدرتمند منطقه است. مادر طول رقابت‌های غرب آسیا دو بار مقابل آنها قرار گرفتیم که یک شکست و یک پیروزی به دست آوردیم و نتیجه این دیدار قابل پیش‌بینی نیست.

بیروت لبنان جزو تیم‌های قدرتمند منطقه است/حضور در تیم ملی بسکتبال؟ با من صحبتی نشده است!

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه روزهای اخیر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل کاله به میدان رفتید و در اصفهان نتیجه بازی را به مازندرانی‌ها واگذار کردید، آیا توانسته‌اید ذهن بازیکنان خود را برای مسابقه با بیروت آماده کنید؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم برای این بازی آماده شده‌ایم‌، بیروت یکی از تیم‌های قدرتمند منطقه است که از بازیکنان خارجی و لبنانی خوبی بهره می‌برد، در لیگ لبنان هم نتایج خوبی کسب کرده است.

شانس در مسابقات تک بازی تأثیر می‌گذارد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: برای مشخص شدن تیم سوم مسابقات بسکتبال غرب آسیا تنها یک بازی با بیروت داریم که همیشه در تک‌بازی عوامل زیادی در پیروزی دخیل است که حتی شانس هم یکی از آن عوامل است.

کوهیان درباره بازی دوم مقابل کاله مازندران و شکست برابر این تیم گفت: بعد از بازی با بیروت باید برای دیدار با کاله آماده شویم که مسابقه سختی خواهد بود. نیاز داریم در طول بازی تمرکز خود را حفظ کنیم و از حواشی دور باشیم‌، جو بازی و مدیریت آن توسط ناظر و داوران بسیار مهم است.

بیروت لبنان جزو تیم‌های قدرتمند منطقه است/حضور در تیم ملی بسکتبال؟ با من صحبتی نشده است!

فدراسیون برای نیمکت تیم ملی صحبتی با من نداشته است

وی افزود: شنیده شده است که بعد از بازی اول با کاله، اعضای کادر فنی یا سرپرست این تیم همراه با فیلم بازی به فدراسیون رفته‌اند تا به داوری اعتراض کنند و سعی داشته‌اند در چیدمان داوری و جو بازی دوم تأثیرگذار باشند. امیدوارم این صحبت‌ها صحت نداشته باشد زیرا هر مسابقه شرایط خود را دارد و ما نیز اعتراضاتی نسبت به شرایط بازی دوم داشتیم، اما با اعتمادی که به برگزارکنندگان مسابقات داریم واکنشی نشان ندادیم و در حال حاضر درگیر بازی با بیروت هستیم‌. فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم بازی سوم در شرایط عادلانه برگزار شود.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه روزهای اخیر نام وی جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورمان در جام جهانی بسکتبال مطرح شده بود و آیا فدراسیون بسکتبال صحبتی در خصوص این موضوع با او داشته است یا خیر؟ اظهار کرد: تا این لحظه فدراسیون در رابطه با سرمربیگری تیم ملی با من صحبتی نداشته است.

کد خبر 660047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.